ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46750
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۳
  • 120 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین یادواره شهدای دانش‌آموز گناباد برگزار می شود

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز گناباد برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی محمد پور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم گناباد گفت: زندگی شهدا می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ایثار و از خودگذشتگی باشد. وی ادامه داد: این اولین یادواره شهدای دانش‌آموزی در […]

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز گناباد برگزار می شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی محمد پور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای دانش‌آموز و معلم گناباد گفت: زندگی شهدا می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای ایثار و از خودگذشتگی باشد.

وی ادامه داد: این اولین یادواره شهدای دانش‌آموزی در سطح شهرستان است که سعی شده بر اساس تحقیق و پژوهش در زندگی شهدا انجام شود.

وی گفت: سعی ما این است که بیشتر کارها به خود دانش‌آموزان مدارس واگذار شود تا نتیجه کار به تاثیرگذاری بیشتری منجر شود.

امام جمعه شهرستان گناباد نیز در این مراسم گفت: پژوهش‌هایی در خصوص زندگی شهدا توسط بنیاد شهید انجام شده که خوب است در برگزاری این یادواره مورد استفاده قرار گیرد تا از دوباره کاری جلوگیری شود.

حجت‌الاسلام حسن صادقی اضافه کرد: درگیر کردن دانش‌آموزان در بحث برگزاری یادواره شهدا می‌تواند آنها را با زندگی و منش شهدا بیشتر آشنا کند.
فرماندار گناباد نیز در ادامه گفت: شناخت شهدا از مهمترین برنامه‌های فرهنگی است که می‌تواند نجات‌بخش نسل امروز باشد

محمدعلی نبی‌پور ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا نیز در همین راستا قرار می‌گیرد که البته باید نهایت دقت را داشت که به خروجی مناسبی منجر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد نیز افزود: مسوول برگزاری جشنواره شهدا سپاه است و ما حاضر به انجام هرگونه همکاری با آموزش و پرورش هستیم.

علی ابراهیم‌زاده با ذکر خاطره‌ای، شهدا را منبع فیض دانست گفت: نمونه این برکت شهید حججی بود که دنیا را متوجه خود ساخت

مسوول برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز گناباد نیز در ادامه گفت: قبلا در گناباد یادبود شهدای دانش‌آموزی برگزار شده است اما یادواره شهدای دانش‌آموزی برای اولین‌بار در گناباد برگزار خواهد شد.

حسین دائمی با بیان اینکه 67 شهید دانش‌آموز و 9 شهید معلم از گناباد بر تارک آسمان شهادت می‌درخشند،گفت: سعی ما این است که با کمک کارشناسان کار متفاوتی در خصوص شهدا انجام دهیم.

این فرزند شهید ادامه داد: در زندگی شهدا مواردی هست که اگر برای نسل امروز بیان شود، حتما الهام‌بخش به سوی سعادت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.