ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46786
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۲۲
  • 429 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری ویژه برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی

برگزاری ویژه برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: ویژه برنامه شامگاهی عید غدیر، جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود. وی گفت: در ویژه برنامه شب […]

برگزاری ویژه برنامه‎های جشن عید غدیر در حرم مطهر رضویبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: ویژه برنامه شامگاهی عید غدیر، جمعه و شنبه 17 و 18 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی برگزار می‎شود.

وی گفت: در ویژه برنامه شب عید غدیر حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه‎سرایی می‎پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: ویژه برنامه جشنی در روز عید غدیر، شنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان کشوری و لشکری، خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: در برنامه‏های این عید فرخنده مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) چون محمود کریمی، میثم مطیعی، احمد واعظی، ابراهیم قانع و مهدی سروری به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‎پردازند.

وی اجرای گروه تواشیح را از دیگر برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و افزود: در ایام دهه ولایت و عید غدیر ویژه برنامه‎های متعددی در طول شبانه روز تدارک دیده شده که در صحن‌ها و رواق‎ها برگزار می‎شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی با اشاره به ویژه برنامه‎های اختصاصی زائران غیر ایرانی در حرم مطهر رضوی گفت: این مراسم‎ با هدف تبیین جایگاه ولایت برگزار می‎شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز بخشی دیگر از ویژه برنامه‎های عید غدیر برای زائران غیر ایرانی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.