ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46861
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره ۳۵۱ شهید انتظامی و مدافع حرم البرز برگزار می شود

یادواره ۳۵۱ شهید انتظامی و مدافع حرم البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز۲۴ معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران به یادواره ۳۵۱ شهید فرماندهی انتطامی البرز و مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: سال ۹۵ اولین یادواره در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز۲۴ معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران به یادواره ۳۵۱ شهید فرماندهی انتطامی البرز و مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: سال ۹۵ اولین یادواره در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار شد.

سرهنگ سید محمدرضا خسروی اطلاع رسانی این یادواره توسط اصحاب رسانه را در راستای پوشش نقاط ضعف حائز اهمیت دانست و افزود: این مراسم ساعت ۱۷ بیست شهریور مصادف با شهادت امام موسی کاظم (ع) و سالروز شهادت آیت الله مدنی در کرج برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار امنیت برای همه، پلیس برای امنیت از ۱۴ مهر آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و کمیته اطلاع رسانی انتشار اخبار را تسهیل می بخشد و روزشمار برنامه های این هفته با ابلاغیه ناجا اعلام می شود.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: رسانه های برتر در هفته نیروی انتظامی معرفی خواهند شد و این برنامه ابتکاری نیازمند استفاده از نقطه نظرات خبرنگاران البرز است و همچنین ایلم محرم و بازگشایی مدارس پیش رو خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در خاتمه گفت: آسیب های اجتماعی، سرویس مدارس و تامین امنیت دانش آموزان حائز اهمیت خواهد بود لذا ضرورت دارد آموزش همگانی مردم در راستای کاهش دغدغه های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.