ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 46918
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
حماسه مقاومت به خارج از مرزهای کشور رسیده است

حماسه مقاومت به خارج از مرزهای کشور رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیماز کرمان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در دوازدهمین یادواره شهدای منطقه دریجان در گلزار شهدای این روستا اظهار‌ داشت: امام راحل در جایی که پای شهدا و دفاع از مقام شهدا پیش می‌آید، مقام شهدا را در کنار انبیاء الهی معرفی می‌کند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیماز کرمان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان عصر امروز در دوازدهمین یادواره شهدای منطقه دریجان در گلزار شهدای این روستا اظهار‌ داشت: امام راحل در جایی که پای شهدا و دفاع از مقام شهدا پیش می‌آید، مقام شهدا را در کنار انبیاء الهی معرفی می‌کند و می‌فرماید شهید نظر می‌کند به وجه‌الله.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام‌(ص) نیز در مورد مقام شهدا می‌فرماید بهترین هدیه‌ای که خداوند به انسان می‌دهد، شهادت است و بالاترین خیری که خداوند به یک بنده می‌دهد شهادت در راه خداوند است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس هستیم و امام خامنه‌ای در این موضوع تاکید بر مطالعه تاریخ دفاع مقدس، توسط نسل جوان داشته و برای این تاکید، هدف دارند گفت: هدف ایشان آن است که در چندین جنگ از دویست سال گذشته قسمت‌هایی از کشور ما جدا شد اما در دوران جنگ تحمیلی یک ذره از خاک میهن اسلامی ایران جدا نشد و این اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دولت‌های زمان آنقدر حقیر بودند که نتوانستند از خاک کشور دفاع کنند و مملکت اسلامی را به غارت بردند خاطر‌نشان کرد: ارزش کار رزمندگان اسلام الان مشخص می‌شود که چگونه جان خود را برای دفاع از کیان نظام اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه همه قدرت‌های بزرگ دنیا به کمک صدام آمدند و خودشان اعتراف کردند، خاطر‌نشان کرد: رژیم بعث عراق به تنهایی توان رویارویی با رزمندگان اسلام را نداشت و اگر کمک سایر کشورها نبود، جنگ به این مدت طول نمی‌کشید واین به برکت خون شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه به تاریخ عبرت‌آموز بوده و برای انسان درس است گفت: نسل جوان ما باید با مطالعه تاریخ، وضعیت سیاسی، نظامی و اجتماعی کشور را قبل و بعد از انقلاب و قبل و بعد از دوران دفاع مقدس را بررسی کند و بداند الان در چه اقتداری هستیم و متوجه شود که تا قیام قیامت مدیون خون شهدا هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبری امام راحل در جنگ تحمیلی همه مردم را پای کار آورد افزود: دشمن این پیش‌بینی را نکرده بود که مردم ایران در هر لحظه گوش به فرمان ولی‌فقیه زمان خود هستند و همین ولایتمداری سبب پیروزی ما در جنگ تحمیلی شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ما مردمی بود و این وجه تمایز جنگ ایران با سایر جنگ‌ها در دنیاست تصریح کرد: امام راحل همه مردم را به صحنه آورد و به جوانان کشور اعتماد کرد و زمام امور جنگ را به جوانان با غیرت سپرد و همه شهدای ما که از فرماندهان بودند، از جوانان بودند.

سردار پورجمشیدیان روحیه پاسداری و بسیجی را از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در جنگ عنوان کرد و گفت: عملیاتی مثل والفجر هشت در تاریخ نظامی‌گری دنیا بی‌سابقه است و این اقدام مهم را همین جوانان انجام دادند به‌طوریکه دنیا هنوز هم باور نکرده است که جوانانی از ایران از رودخانه خروشان کارون گذشته است.

وی با بیان اینکه حماسه ملت ایران و نیروهای نظامی و انتظامی کشور همچنان ادامه دارد افزود: جوانان غیرتمند ایرانی امروز نیز در مرزهای کشور غیرتمندانه در مقابل دشمن ایستاده‌اند و گروه‌های تروریستی داعش تلاش زیادی کرد تا خودش را به مرزهای ما برساند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اگر امروز امنیتی داریم به برکت خون‌های پاک شهدا است اظهار‌ داشت: امن‌ترین کشور منطقه، ایران است و ارتش و سپاه پاسداران از مرز‌های ایران اسلامی تا پای جان دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه حماسه مقاومت به خارج از مرزهای کشور رسیده گفت: باید قدر شهدای مدافع حرم را بدانیم. داعش آمده بود تا وارد ایران شود و این شهدای مدافع حرم مثل حججی‌ها بودند که جلوی دشمن را در خارج از مرز‌ها گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سبب تعجب است که عده‌ای از خدا بی‌خبر گفتند شهدای مدافع حرم برای پول رفته‌اند، تصریح کرد: کجا می‌شود یک لبخند بچه شهید حججی را با پول مقایسه کرد و چقدر می‌شود برای این لبخند ارزش مالی تعیین کرد. شهید حججی مظهر غیرت ایرانیان شد.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران امانت شهدا است و باید از آن پاسداری کنیم خاطر‌نشان کرد: اجازه نمی‌دهیم دوباره استکبار به کشور ما برگردد.

وی در مورد نقش مردم استان کرمان در دوران دفاع مقدس را نیز در قالب لشکر 41 ثارالله، نقشی بسیار بی‌بدیل دانست و گفت: کمتر عملیاتی بود که لشکر41 ثارالله کرمان، نقش کلیدی و اساسی در آن نداشته باشد و شهدای این لشکر شهدای بسیار مقدسی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم دوازدهمین یادواره شهدای منطقه دریجان از روستاهای داردین، جزین، دربر، توکل‌آباد پوطار، گوروئیه، طاغوئیه، مهرآباد، آدوری مغوئیه، آبگرم، باغتک، زنیقوئیه، کلوپده و دریجان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و حضور باشکوه مردم شهید‌پرور این منطقه همراه بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.