ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46936
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
معاون بنیادشهید: شایعه قطع حقوق همسران شهدا بی اساس است

معاون بنیادشهید: شایعه قطع حقوق همسران شهدا بی اساس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از بنیادشهید، سعید عندلیبی ضمن تبریک موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره شهید رجایی به جامعه ایثارگری در مورد شایعه و خبر جعلی در یک کانال فضای مجازی مبنی بر قطع حقوق همسران شهدا گفت: این موضوع و موارد مشابه که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا از بنیادشهید، سعید عندلیبی ضمن تبریک موفقیت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره شهید رجایی به جامعه ایثارگری در مورد شایعه و خبر جعلی در یک کانال فضای مجازی مبنی بر قطع حقوق همسران شهدا گفت: این موضوع و موارد مشابه که طرح آنها موجب تحت تأثیر قرار گرفتن آرامش جامعه ایثارگری می‌شود و موثق نیست.
وی اظهار داشت: در این مورد لازم است اعلام کنیم هیچگونه قصد و نیتی مبنی بر قطع حقوق همسران شهدا از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود ندارد و این موضوع در هیچ نهاد قانونی دیگری نیز در دست بررسی نیست.
عندلیبی با اشاره به همکاری و تعامل خوب بنیادشهید و مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات ایثارگران تأکید کرد: تلاش و کوشش خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی در تصویب قوانین مربوط به ایثارگران بر حفظ و ارتقای جایگاه و منزلت ایثارگران متمرکز شده است.
وی ادامه داد: بررسی مصوبات و تصمیمات دولت و مجلس نشان می‌دهد علاقه‌مندی ارکان نظام جمهوری اسلامی توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حل مسائل ایثارگران عزیز است.
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید در پایان از تشکل‌های شاهد و ایثارگر و عموم فعالان ایثارگر در فضای مجازی خواست ضمن بی توجهی به اخبار جعلی که از سوی منابع غیر رسمی بازنشر می‌شود با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد در جهت تنظیم پیشنهادات مناسب با رویکرد حمایت از ایثارگران عزیز تلاش کنند.
شبک**اجتمام ** ٧٢٦٨**1708**تنظیم: مهناز بیرانوند**انتشار: علیرضا ارشادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.