ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46972
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۰۰
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف بین المللی مدعی شد: 85 تروریست داعشی در صحرای سوریه به هلاکت رسیدند

ائتلاف بین المللی مدعی شد: 85 تروریست داعشی در صحرای سوریه به هلاکت رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از رسانه های عربی، ریان دیلون سخنگوی ائتلاف بین المللی افزود: این تروریست ها با فرار از کاروان حامل عناصر داعش که در صحرای سوریه متوقف شدند، هدف قرار گرفته و کشته شدند.وی گفت: ائتلاف بین المللی عناصر تروریستی را که در کاروان اتوبوس های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از رسانه های عربی، ریان دیلون سخنگوی ائتلاف بین المللی افزود: این تروریست ها با فرار از کاروان حامل عناصر داعش که در صحرای سوریه متوقف شدند، هدف قرار گرفته و کشته شدند.
وی گفت: ائتلاف بین المللی عناصر تروریستی را که در کاروان اتوبوس های حامل آن ها حضور دارند را هدف قرار نمی دهد و اجازه ارسال غذا نیز به این اتوبوس ها داده است.
پیش تر ائتلاف بین المللی اعلام کرده بود: کاروان داعش و خانواده های آنان که پس از توافق اخیر به سمت دیرالزور حرکت کردند همچنان در صحرای سوریه تحت کنترل دمشق هستند و اجازه عبور به آن ها داده نخواهد شد.
کاروان داعش متشکل از300 تروریست مسلح و شماری غیرنظامی است که براساس توافق چند روز قبل داعش با حزب الله لبنان وضمانت دولت سوریه می تواند از این منطقه عبور کند، این توافق منجر به عقب نشینی داعش و خانواده های آن ها از قلمون غربی به استان دیرالزور در نزدیکی مرز با عراق شد.
وزارت دفاع سوریه نیز روزیکشنبه با انتقال تروریست های داعشی از ارتفاعات قلمون غربی به مناطق شرقی این کشور موافقت کرد.
دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره در دوم آگوست (مرداد/ شهریور) سال 2014 با حمله به شهرک عرسال در شمال شرق لبنان حدود30 تن از نظامیان لبنانی را ربودند و سپس با عقب نشینی از این شهرک، ارتفاعات مشرف بر شهرک های لبنانی از جمله عرسال، راس بعلبک و القاع را اشغال کردند.
درعملیات اخیر ارتش های سوریه و لبنان و مقاومت اسلامی در قلمون غربی، 310 کیلومتر از خاک سوریه و 120 کیلومتر از خاک لبنان از گروه های تروریستی و تکفیری داعش و جبهه النصره پاکسازی شد.
شبک**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: محسن اسماعیلی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.