ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46988
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۲۳
  • 370 بازدید
  • ارسال توسط :

ایثار شهدا ایران را مهد امنیت و افتخار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه پنجشنبه در یادواره 142 شهید بخش کومله لنگرود اظهار داشت: شهرستان لنگرود مفتخر است که 633 شهید جهت عزت، اقتدار ایران و ملت تقدیم داشته است. نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجالس شهدا با شهدای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه پنجشنبه در یادواره 142 شهید بخش کومله لنگرود اظهار داشت: شهرستان لنگرود مفتخر است که 633 شهید جهت عزت، اقتدار ایران و ملت تقدیم داشته است.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجالس شهدا با شهدای عالیقدر تجدید عهد می‌کنیم خاطرنشان کرد: شهرستان لنگرود در ایام ماه ذی‌الحجه 11 شهید را در منا و قربانگاه تقدیم به پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت(ع) کرد.
وی با تاکید بر اینکه افتخار لنگرود آن است که در کنار شهدای غیور و مقاوم دفاع مقدس، شهدای عالیقدر، مظلوم و جان برکف مدافع حرم را دارد گفت: شهید حسین‌پور افتخار خدمت در سپاه قدس و دفاع از حریم را دارد و شهید عشوری نیز به‌عنوان یک فرمانده هوشمند مایه افتخار ایران است.
ابوترابی‌فرد با بیان اینکه شهید عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) است و نام امام زمان (عج) را احیاءکرده است اعلام داشت: مادر شهدای حرم مفتخر هستند که در این عصر و زمانه چنین فرزندان برومندی را تربیت کرده‌اند.
وی خطاب به پدران، مادران، همسران و فرزندان شهدای افتخار آفرین دفاع مقدس اظهار داشت: اگر شهدای دفاع مقدس نبودند نوامیس ملت ایران زیر چکمه‌های مزدور صدام مورد اهانت قرار می‌گرفت و خاک پرافتخار ایران و سرزمین اهل بیت (ع) نیز در زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها قرار می‌گرفت.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر شهدا نبودند ایران مهد امنیت و افتخار نبود تصریح کرد: اگر شهدای مدافع حرم  نبودند کربلا و نجف از سوی صهیونیست‌ها، گروه‌های تکفیری و داعش مورد اهانت قرار می‌گرفت و عراق و شام زیر چکمه‌های صهیونیست‌ها می‌رفت.
وی با بیان اینکه اگر عراق مورد تهدید قرار می‌گرفت ارزش‌های اسلامی و ایران نیز تهدید می‌شد افزود: اکنون نیز بعد از گذشتن چند دهه از شهادت شهیدان سرافراز دفاع مقدس، مردم مقاوم استان گیلان یاد شهدا را با عظمت گرامی می‌دارند و یک هفته تمام در کنار خانواده شهدا با آنان همدردی می‌کنند.
ابوترابی‌فرد با اشاره به فرمایشات امام حسن عسگری (ع) که دوستداران اهل بیت (ع) و منتظران مقدم امام زمان (عج) را توصیه به تقوای الهی می‌کنند تصریح کرد: مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدا، دستاورد فرزندان شما تقوی است.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانباران پرافتخار، آزادگان صبور با تقوی برای ملت ایران افتخار آفرینی کردند اظهار داشت: پدر و مادری 4 فرزند خود را برای دفاع از حریم اسلام، ایران و انقلاب به دفاع می فرستد و این نشانه تقوی است.
وی با تاکید بر اینکه شهید حسین‌پور می‌رود تا شما بمانید و این نشان از تقوی دارد خاطرنشان کرد: چنانچه می‌خواهید راه شهیدان را ادامه دهید آراستگی به تقوا ادامه راه شهداست.
ابوترابی‌فرد با بیان اینکه جامعه با تقوی اهل اعتدال و میانه‌روی است و از افراط و تفریط فاصله دارد تصریح کرد: ولایتمدار کسی است که اهل عمل صالح باشد و دوری از گناه کند.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دغدغه مقام معظم رهبری آن است که جامعه ما آراسته به عمل صالح و دوری از گناه باشد اعلام کرد: جوان انقلابی از گناه و معصیت فاصله دارد.
وی با بیان اینکه مدیر انقلابی راه امام (ره) را که راه عزت ایران و افتخار ملت است می‌پیماید و از گناه و معصیت دوری می‌کند تصریح کرد: مدیر انقلابی مدیری است که مطابق دستور عقل و شرع گام بر می‌دارد.
ابوترابی‌فرد با تاکید براینکه اکنون ما قله‌های بلندی را فتح کرده‌ایم و امروز ایران اسلامی در قله‌های رفیع از اقتدار سیاسی، رفاهی، علمی، امنیت و وحدت قرار دارد گفت: تمامی افتخارات ایران اسلامی با عزم و اراده ملت و شهدا فتح شده است.
وی با اشاره به اینکه قله‌های دیگری را نیز باید فتح کنیم تصریح کرد: نباید در ایران اسلامی اثری از فقر و فساد باشد و باید اقتصاد پویا و ملت پرکار و پرتلاش در استان گیلان برقرار بوده و از همه منابع به شایستگی به نفع مردم استفاده شود.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از این دریای سرشار از ثروت استفاده کنیم و باید از سرزمین سبز درست بهره‌برداری کنیم خاطرنشان کرد: اقتصاد علمی، اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر تلاش و سعی، راه را برای این عزت هموار می‌کند.
ابوترابی‌فرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی آن است که از همه سرزمین سرسبز گیلان و مازندران و از همه خطه شمال به‌درستی استفاده شود اظهار داشت: تلاش مبتنی بر علم و ایمان کار دولتمردان است.
وی با بیان اینکه شهدا زینت برای اسلام، امام علی (ع)، ائمه معصومین (ع) زینت مسلمانان جهان، نظام اسلامی و مایه اقتدار مقام معظم رهبری هستند، خطاب به پدران و مادران شهدا افزود: مدرسه اهل بیت (ع) به فرزندان شما افتخار می‌کند.
نایب رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شهدا با اقتدار و صلابت گام بر می‌داشتند و این مایه زینت و افتخار ملت ایران است تصریح کرد: شهدا به اسلام آبرو دادند.
وی با بیان اینکه اگر ما راه شهدا را ادامه دهیم برای اسلام زینت و اگر فاصله بگیریم امامان معصوم (س) از ما روی بر می‌گردانند گفت: مردان، زنان، جوانان، مسئولان و آحاد ملت با عمل، اخلاق، پرداخت زکات، علم، دانش، ایثار، صمیمیت و همدلی مایه آبرو و عظمت مدرسه اهل بیت باشید. 

منبع:تسنیم

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.