ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 46997
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای آبروی محله بیاد شهید غدیر/سعودی ها با دفاع یمن به ذلت نشستند

یادواره شهدای آبروی محله بیاد شهید غدیر/سعودی ها با دفاع یمن به ذلت نشستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت : واقعه غدیر فقط منحصر به دوران ائمه اطهار نبوده بلکه یک جریان تاریخی است و مربوط به همه دوران است و به ما می‌گوید همیشه زیر بیرق امامت […]

یادواره شهدای آبروی محله بیاد شهید غدیربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت : واقعه غدیر فقط منحصر به دوران ائمه اطهار نبوده بلکه یک جریان تاریخی است و مربوط به همه دوران است و به ما می‌گوید همیشه زیر بیرق امامت و ولایت باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه شیعه دوستدار اهل بیت است به همین دلیل مسئولیتش هم سنگین‌تر است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به شهید یادواره تصریح کرد: به برکت وجود خون این نازنین ها موجب شده جریان مقاومت انرژی بگیرد و محکم در صحنه‌ها بایستد.

وی گفت: ۶ سال قبل سفیر عربستان اعلام کرد در پایان ماه مبارک رمضان امسال و در روز عید فطر شاهد جشن پیروزی برکناری بشار اسد هستیم وجشن را خواهیم گرفت اما  امروز شاهد هستیم داعش با خواری از این منطقه به منطقه دیگر کوچ و فرار می‌کند که مورد غضب جبهه مقاومت قرار نگیرد.

وی با اشاره به نقش حزب الله در جنگ با داعش اظهار کرد: سید حسن نصرالله بنحوی در صحنه حضور دارد و هدایت کننده این جریان است که توانسته است ضربه‌های جدی و سنگینی به جریان تکفیری داعش وارد کند.

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس تصریح کرد: در عراق هم سه سال قبل از اشغال موصل داعشی ها اعلام کردند ظرف دو هفته آینده بغداد و عتبات عالیات را تصرف می کنیم و دیگه از عتبات عالیات اثری نخواهد بود امروز حشدالشعبی چه بلایی به سر داعش آورده است که دیگر به عنوان یک جریان ارتشی  نتواند عملیات انجام دهد.

زاهدی ادامه داد: اینها همه بخاطر خون شهداست و ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های شهدا باشیم.

وی گفت: در اوایل جنگ بر علیه یمن، سعودی ها اعلام کردند ظرف مدت یک ماه یمن را اشغال خواهیم کرد ولی امروز شاهد این هستیم کشور یمن بیش از یک میلیون نفر چریک و مبارزه آماده دفاع دارد علی رغم فقر یمنی ها برگ برنده یمن دست جریان مقاومت است و  سعودی‌ها به ذلت نشستند.

رئیس کمیسیون آموزش بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری بود که از روز اول هم در سوریه هم در عراق و هم در یمن محکم ایستاد و گفت از جریان مقاومت تا آخر حمایت می کند.

وی با اشاره به درایت و شجاعت مقام معظم رهبری مطرح کرد: خیلی پیام ها از سوی آمریکا و هم‌پیمانان آنها در منطقه ارسال می‌شد تا جمهوری اسلامی دست از حمایت جریان مقاومت بردارد ولی رهبر فرزانه بایک نه بزرگ مشت محکمی به دهان آنها زد وامروز باید قدردان ولایت باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز افتخار می‌کنیم که در منطقه هر آنچه تصمیم بگیریم عملیاتی می‌شود و در حال حاضر قدرت بزرگ منطقه هستیم.

وی با اشاره به توطئه جدید آمریکا در راستای برگزاری رفراندوم در کردستان عراق گفت: پیام ما به عربستان این است که دست از خباثت بکشد و به آنها می‌گوییم امروز یمن این قدرت را دارد که هر نقطه از خاک سعودیها را هدف قرار دهد که امیدواریم مردم کردستان عراق متوجه این فریب آمریکایی ها باشند.

گفتنی است شهید آشورماهانی به همراه 274شهید دیگر استان در عید غدیر سال 81به لقا الله پیوست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.