ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47009
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۸
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
آغاز فعالیت خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز از 19 شهریور

آغاز فعالیت خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز از 19 شهریور

دکتر بابک محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تعمیرات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) همچنان در حال انجام است. با توجه به اینکه بر اساس تقویم آموزشی، شروع ترم 18 شهریور ماه تعیین شده است، در تلاش هستیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا خوابگاه از 19 یا 20 شهویور ماه فعالیت […]

دکتر بابک محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: تعمیرات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س) همچنان در حال انجام است. با توجه به اینکه بر اساس تقویم آموزشی، شروع ترم 18 شهریور ماه تعیین شده است، در تلاش هستیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا خوابگاه از 19 یا 20 شهویور ماه فعالیت خود را دوباره آغاز کند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه در ترم گذشته برای رزرو اتاق اقدام کرده‌اند و ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه نیز براساس زمان تعیین شده برای ثبت‌نام انجام می‌شود و این دانشجویان می‌توانند در زمان مراجعه به دانشگاه برای ثبت‌نام، کارهای اسکان در خوابگاه را نیز انجام دهند. مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه (س) حدود دو هزار و 700 نفر ظرفیت دارد.

مدیر دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان‌کرد: با توجه به اینکه ممکن است تمام دانشجویان در هفته اول ترم جدید در دانشگاه حضور نداشته باشند، در این مدت تنها یکی از سلف‌های دانشگاه برای سرویس‌دهی به دانشجویان فعال می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.