ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47019
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۳
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
خیابان‌های «صعده» و «صنعاء» یمن در آستانه عید غدیر +تصاویر

خیابان‌های «صعده» و «صنعاء» یمن در آستانه عید غدیر +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرهای صنعاء و صعدة در یمن این روزها شاهد آمادگی برای استقبال از عید غدیر خم است و این سومین سال متوالی است که مردم یمن این روز بزرگ را در سایه تداوم تجاوز و اشغالگری عربستان سعودی و همپیمانانش، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهرهای صنعاء و صعدة در یمن این روزها شاهد آمادگی برای استقبال از عید غدیر خم است و این سومین سال متوالی است که مردم یمن این روز بزرگ را در سایه تداوم تجاوز و اشغالگری عربستان سعودی و همپیمانانش، جشن می‌گیرند.

به نوشته پایگاه خبری «صعدة نیوز»، خیابان‌های صعده، با پلاکاردها و تابلوهای متعدد مربوط به عید غدیر و ولایت امام علی (ع)، امام اول شیعیان، مزین شده است.

 

 

در خیابان‌های این شهر، همچنین سرودهایی در مدح امام اول شیعیان و ذم دشمنان اسلام پخش می شود.

مردم استان صعده، هر ساله این روز بزرگ را جشن می‌گیرند و به این بهانه، بار دیگر اعلام می‌کنند که زیر بار قیمومیت مستکبران صهیونیستی و آمریکایی‌ها نمی‌روند و مواضع آنها در قبال این مسئله ثابت و غیر قابل تغییر است.

پایگاه خبری «مأرب پرس» نیز از اقدام مشابه اهالی شهر صنعاء (پایتخت یمن)، در آستانه روز عید غدیر خم، خبر داد و نوشت: خیابان‌ها و کوچه‌های صنعاء نیز به مناسبت عید غدیر آذین بسته شده و پلاکاردها و تابلوهای متعددی نصب شده که در آنها بر ضرورت توجه به مسئله ولایت در عصر کنونی، تاکید شده است. کاری که تا چند سال پیش در صنعاء ممنوع بود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.