ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47021
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۵
  • 528 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمات اولین زن مشاور رئیس جمهوری منشا خیر و برکت برای جامعه بوده است

خدمات اولین زن مشاور رئیس جمهوری منشا خیر و برکت برای جامعه بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری فارس، طاهره رحیمی دبیر کل جامعه فاطمیون، با ارسال یادداشتی با ابراز تاسف از درگذشت اولین زن مشاور رئیس جمهور مرحومه مغفوره شهلا حبیبی گفت: خدمات صادقانه و ماندگار او در زمان مشاوری مرحوم آیت الله هاشمی ماندگار و منشا خیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری فارس، طاهره رحیمی دبیر کل جامعه فاطمیون، با ارسال یادداشتی با ابراز تاسف از درگذشت اولین زن مشاور رئیس جمهور مرحومه مغفوره شهلا حبیبی گفت: خدمات صادقانه و ماندگار او در زمان مشاوری مرحوم آیت الله هاشمی ماندگار و منشا خیر و برکت برای جامعه بوده و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

در این یادداشت آمده است:

«بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران/کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
درگذشت غم انگیز استاد فرزانه، خواهر اندیشمند و انقلابی، مدافع حریم ولایت، اولین زن مشاور رئیس جمهور مرحومه مغفوره شهلا حبیبی موجب تاسف و تالم فراوان گردید.
امروز جامعه زنان خدمتگزاری صدیق و کارآمد، حمایت گری دلسوز و کاردان و یاوری اندیشمند و شجاع را از دست داده است. خدمات صادقانه و ماندگار او در زمان مشاوری مرحوم آیت الله هاشمی ماندگار و منشا خیر و برکت برای جامعه بوده و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.
جامعه فاطمیون ضمن اظهار تاسف و تالم فراوان برای از دست دادن این بانوی عظیم الشان این مصیبت جانگداز را به رهبری معظم انقلاب. همه ملت شریف و قدردان ایران به ویژه خانواده معزز، بانوان و دوستان آن عزیز فقید، مردم خطه دلاورخیز کرمانشاه و جامعه اصولگرایان تسلیت گفته و از همه بانوان فرهیخته می خواهد با بدرقه با شکوه این عزیز فقید به دیار ابدیت مراتب سپاس و قدردانی خود را از این چهره خدوم ، خوش فکر. اندیشمند و انقلابی به نمایش بگذارند
والسلام
دبیر کل جامعه فاطمیون/طاهره رحیمی»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.