ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47033
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت 40 داعشی در حمله جنگنده‌های روسی اطراف دیرالزور

هلاکت 40 داعشی در حمله جنگنده‌های روسی اطراف دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حملات جنگنده‌های روسی در اطراف دیرالزور که پنجم سپتامبر گذشته (14 شهریور) صورت گرفته است، 40 تروریست داعشی کشته شدند که 4 تن از سرکرده‌های این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی حملات جنگنده‌های روسی در اطراف دیرالزور که پنجم سپتامبر گذشته (14 شهریور) صورت گرفته است، 40 تروریست داعشی کشته شدند که 4 تن از سرکرده‌های این گروه تروریستی نیز در بین کشته شدگان دیده می‌شوند.

بر اساس این بیانیه، این حمله با استناد به اطلاعات دریافتی مبنی بر طرح تروریست‌های داعشی برای برگزاری نشست در یکی از مراکز فرماندهی در اطراف شهر دیرالزور صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه افزود: بعد از انجام عملیات شناسایی، دو جنگنده روسی از نوع "سو-34"، و"سو-35"، مواضع داعش را هدف قرار دادند که در پی این حملات، 40 تروریست داعشی کشته و دو مرکز فرماندهی و یک مرکز مخابراتی این گروه تروریستی منهدم شد.

این بیانیه می‌افزاید که در بین کشته شدگان 4 تن از سرکرده‌های میدانی گروه تروریستی داعش حضور دارند.

بر اساس این گزارش، یکی از سرکرده‌های کشته شده داعش در این حمله ابومحمد الشمالی نام دارد که وی مسئول امور مالی داعش و انتقال عناصر این گروه به پادگان‌های آموزشی بود.

در این بیانیه همچنین آمده است که گلمورود حلیموف وزیر جنگ داعش در نشست مذکور حضور داشته است که در پی این حمله به هلاکت رسیده است.

این در حالی است که برخی منابع گفتند که حلیموف در پی این حمله به شدت زخمی و به شهرک موحسن واقع در 20 کیلومتری جنوب شرق دیرالزور منتقل شده است.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که حملات این دو جنگنده به تسریع شکست محاصره دیرالزور انجامیده و فرصت پیشروی ارتش سوریه برای آزادسازی این شهر را فراهم کرده است.

سرهنگ "سرگئی سوروکین" فرمانده نیروهای نظامی روسیه در سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه برای نابودی گروه تروریستی داعش در منطقه شهر دیرالزور سوریه، تعداد پروازهای خود را به بیش از 100 پرواز در شبانه روز افزایش داده است.  

این مقام نظامی روس به خبرنگاران گفت: «به منظور تامین پشتیبانی هر چه بیشتر نیروهای دولتی سوریه، نیروی هوایی روسیه حملات موشکی و بمباران مواضع تروریست‌های را افزایش داده است.»

نیروهای پیشگام ارتش سوریه روز سه شنبه توانستند حلقه محاصره شهر دیرالزور را  در هم بشکنند و به محاصره سه‌ساله این شهر با تحمیل شکست سنگین به تروریست‌های داعشی پایان دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.