ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47107
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
  • 216 بازدید
  • ارسال توسط :
برای دفاع از رهبر سر می دهم/ دشمن بداند از سربریدن نمی ترسیم

برای دفاع از رهبر سر می دهم/ دشمن بداند از سربریدن نمی ترسیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، در اوج هجمه های فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی خبر اسارت و شهادت شهید محسن حججی فضای خبری و مجازی کشور را در اختیار گرفت و جان تازه ای به فرهنگ ایثار و شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، در اوج هجمه های فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی خبر اسارت و شهادت شهید محسن حججی فضای خبری و مجازی کشور را در اختیار گرفت و جان تازه ای به فرهنگ ایثار و شهادت بخشید.

شهید حججی متولد دهه هفتاد که جنگ و شهادت را درک نکرده است عنوان مدافع حرم را برای خود انتخاب می کند تا به همه گان بگوید: می توان متولد دهه هفتاد بود و حسین وار به شهادت رسید، می توان شهید و شهادت را ندید اما راه و رسم آنها را دنبال کرد.

حرفی که به کام برخی ها این روزها خوش نمی آید هرچند این خودفروخته گان داخلی انگشت شمارند اما قالب جمعیت کشور و اقشار مختلف با سمت ها و ظواهر گوناگون به نحوی با شهید حججی و خانواده اش ابراز همدردی و تجدید پیمان کرده اند.

شهید حججی جان دوباره به شهید و شهادت بخشید تا نوجوان ۱۴ ساله اهل روستای پشتکلا از توابع بخش خورگام رودبار نیز که نه شهید و شهادت را درک کرده است مهر حججی ها در دلش پدیدار شود و با نقاشی تمثال شهید محسن حججی با او عهد و پیمان دوباره ببند.

ابراهیم صفری نوجوان متولد ۱۳۸۲ است و در مدرسه شهید سلیمی روستای پشتکلا از توابع بخش خورگام در سال تحصیلی جدید مشغول تحصیل می شود. پدرش نانواست و با رزق حلالی که بر سر سفره می آورد باعث پیوند عمیق عاطفی بین ابراهیم ۱۴ ساله با شهید حججی می شود.

ابراهیم صفری در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، می گوید: برای اولین بار از طریق رسانه ها و تلویزیون از شهادت شهید حججی به دست داعش با خبر شدم.

وی ادامه داد: شهید حججی در راه دفاع از حرم شهید شده بود و این برایم جالب بود و با علاقه ای که به این شهید پیدا کردم تصمیم گرفتم تمثال این شهید را نقاشی کنم.

این نوجوان ۱۴ ساله ادامه می دهد: برای کشیدن تمثال شهید حججی دو روز وقت گذاشتم تا توانستم سیمای این شهید بزرگوار را با اندک امکاناتی که داشتم به روی صفحه کاغذ بیاورم.

وی ادامه داد: همه مردم ایران دوست دار امام حسین(ع) هستند و شهید حججی راهی را انتخاب کرد و به گونه ای به شهادت رسید که حادثه کربلا در ذهن ها تداعی پیدا کرد.

صفری بیان کرد: دوست دارم با تحصیلم با کارم و حتی با پیکار در صحنه های نبرد ادامه دهنده راه شهید حججی ها باشم و مثل شهید حججی بشوم.

وی افزود: ادامه وصیت ها و سبک زندگی شهدا نیاز مهم جامعه است و همه می توانند در هر مسئولیتی راه و رسم شهدا را ادامه دهند.

این نوجوان رودباری با بیان اینکه برای دفاع از رهبری حاضرم سرم را تقدیم کنم، گفت: نباید از سربریده بترسیم و به دشمن هم بفهمانیم ما را با سر بریده نترساند.

وی ادامه داد: وقتی در کشوری زندگی می کنیم که ائمه و خدا نگهدار او هستند و نام خدا بر لبها جاری است نباید از دشمن در هیچ صحنه ای بترسیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.