ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47125
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
  • 232 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه دامغان: مهمترین پیام غدیر اتحاد مسلمانان در ولایتمداری است

امام جمعه دامغان: مهمترین پیام غدیر اتحاد مسلمانان در ولایتمداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسینیان در خطبه های نماز جمعه ضمن این هفته دامغان، با تبریک ایام دهه مبارک امامت و ولایت، افزود: عید غدیر عید اکبر و روز میثاق با ولایت است که باید برای این عید بزرگ خو دبرنامه داشته باشیم.وی اضافه کرد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسینیان در خطبه های نماز جمعه ضمن این هفته دامغان، با تبریک ایام دهه مبارک امامت و ولایت، افزود: عید غدیر عید اکبر و روز میثاق با ولایت است که باید برای این عید بزرگ خو دبرنامه داشته باشیم.
وی اضافه کرد: در روز عید غدیر روزه بگیریم، شب زنده داری کنیم، در نماز عید شرکت کنیم و به دیدن سادات برویم و این عید بندگی را به همگان تبریک بگوییم.
وی، عید غدیر را روز تجلی بیعت با ولایت فقیه دانست و گفت: جریان تاریخی عید غدیر قابل انکار و فراموشی نیست و همواره با تابعیت ما از ولایت فقیه در حال اثبات و تکرار است.
حسینیان با بیان اینکه ما فرزندان غدیر خم هستیم و علی دوران را حمایت کرده و جان خود را فدای رهبر می کنیم، شهید حججی را اسوه و نمونه غیرت دانست و تصریح کرد: این شهید والامقام با شهادت و اسارت خود در دنیا درخشید وخداوند او را حجت در برابر چشم دیگران قرار داد.
امام جمعه دامغان به برگزاری جشنواره پسته در دامغان اشاره کرد و گفت: این جشنواره فرصت بزرگی برای باغداران و کشاورزان است که با حضور فعال خود باغداران نمونه را بشناسند و از تجربه آن ها برای بهبود شرایط خود استفاده کنند تا همگی در این امر نمونه باشند.
وی تصریح کرد: برگزاری و به نمایش گذاشتن پخت غذاهای محلی، آیین شکرگزاری، نمایشگاه، برگزاری کارگاه های کشاورزی، سموم، آبیاری تحت قشار، برداشت پسته، فرآوری پسته از جمله مهمترین برنامه های این جشنواره است.
حسینیان، پسته دامغان را یکی از محصولات مهم استان و کشور دانست و گفت: ثبت جهانی پسته دامغان خواسته مسوولان این شهرستان است که انشاالله در بستر موجود در جشنواره فراهم شود.
وی، فاجعه یمن را از اقدامات پست دولت سعودی عربستان، وهابیت ،تکفیری ها و حمایت آمریکا و اسرائیل دانست و گفت: کشتار مسلمانان و شیعه در گوشه گوشه دنیا در یمن، بحرین، عربستان، میانمار صورت می گیرد و همچنان سازمان ملل و جهان در برابر این جنایت سکوت کرده و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.
امام جمعه دامغان تصریح کرد: دولت عربستان جنگ های نیابتی به راه انداخته و داعش و تکفیری ها را حمایت می کند و بعد ایران را تروریست خطاب می کند که سخنی خنده دار است که ملت ایران این اقدام را به شدت محکوم می کند.
طومار حمایت از مسلمانان مظلوم و بی دفاع یمن و میانمار در حاشیه نماز جمعه به امضای نمازگزاران دامغان رسید.
9856/6103 خبرنگار: میثم اسماعیلی ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.