ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47139
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
  • 386 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل و مجامع بین المللی جلوی نسل کشی در میانمار را بگیرند

سازمان ملل و مجامع بین المللی جلوی نسل کشی در میانمار را بگیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی این شهر، افزود: مجامع بین المللی برای حفظ حقوق محرومان شکل گرفته تا به داد آنان برسد و اجازه ندهد خونشان به ناحق به زمین ریخته شود.وی با یادآوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک در مصلی این شهر، افزود: مجامع بین المللی برای حفظ حقوق محرومان شکل گرفته تا به داد آنان برسد و اجازه ندهد خونشان به ناحق به زمین ریخته شود.
وی با یادآوری جنایت علیه مردم روهینگیا اظهار کرد: هیچ انسان با وجدانی قتل، کودک کشی، آتش زدن خانه و انسان ها را تحمل نمی کند و هرگونه جنایت علیه بشریت در هر گوشه دنیا محکوم است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جنایت بر ضد بشریت، نسل کشی وحشیانه و ترورهای خشن بر اساس مکتب حضرت علی (ع) قابل بخشش و چشم پوشی نیست و در شریعت اسلام هر انسان حق حیات دارد.
آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: رخداد غدیر همیشه زنده است و پیروی از آن دین اسلام را بیمه می کند.
وی توضیح داد: پرچمداری در حاکمیت اسلامی از صفات برجسته حضرت علی (ع) در اداره جامعه بهره می گیرد.
امام جمعه اراک افزود: مفهوم غدیر بزرگ و ریشه دار است و آموزه های این فلسفه ناب باید در تمامی ابعاد جامعه اسلامی جاری شود.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: معنای غدیر این است که هیچ گاه این واقعه مهم کهنه و قدیمی نخواهد شد و در هر شرایط باید حوزه، دانشگاه، رسانه ها و مراکز تبلیغی بازگو کننده این واقعیت مهم اسلامی باشند‌.
وی در بخش دیگری از سخنانش به واقعه تصادف اتوبوس دانش آموزان دختر نخبه در محور بندرعباس و داران اشاره کرد و گفت: فرهنگ ترافیک باید به صورت اصولی در جامعه نهادینه شده و رشد یابد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: سال گذشته نیز در این محور 50 سرباز نیز شهید شدند و لازم است مسئولان برای دوری از این قبیل حوادث جاده ای، چاره اندیشی اساسی داشته باشند.
با پایان یافتن نماز جمعه، مردم متدین وانقلابی شهرستان اراک با شرکت در راهپیمایی از مصلی اراک به طرف خیابان دانشگاه، اقدام وحشیانه در قتل عام مردم مظلوم میانمار را محکوم کردند.
نمازگزاران شرکت کننده در این راهپیمایی شعارهای سکوت در برابر جنایت- جنایت است،قتل عام مسلمان خدایی- توطئه جدید آمریکایی، ای امت محمد به پاخیر به پا خیز، ای پیرو دین احمد به پا خیز به پا خیز و الله اکبر سر دادند.
نماز عبادی و سیاسی روز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهمیی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.