ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47145
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه زاهدان جنایت بوداییان میانمار در حق مسلمانان را محکوم کرد

امام جمعه زاهدان جنایت بوداییان میانمار در حق مسلمانان را محکوم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: متاسفانه سازمان های مدعی حقوق بشر در مقابل این همه جنایات علیه بشریت در میانمار سکوت اختیار کرده اند.امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات مردم بیگناه و مظلوم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: متاسفانه سازمان های مدعی حقوق بشر در مقابل این همه جنایات علیه بشریت در میانمار سکوت اختیار کرده اند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به مشکلات مردم بیگناه و مظلوم یمن گفت: تنها راه حل برون رفت از بحران این کشور صرفا سیاسی است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در جهان اسلام مشکلات فراوانی وجود دارد که یکی از آنها جنگ ناجوانمردانه و غیر انسانی آل سعود علیه ملت مظلوم یمن است که از سال 2015 میلادی با حمله هوایی و با همراهی کشورهای منطقه به رهبری عربستان آغاز و همچنان ادامه دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: عربستان در ابتدا هدف اصلی خود از این جنگ را بازگرداندن منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن به قدرت و کنار زدن گروه انقلابی انصارالله اعلام کرد اما در حقیقت برای سرکوب جنبش شیعیان سعده و آل عمران این حمله صورت گرفت.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دولت آل سعود در سالهای اخیر به شدت تمام مسائل و رخدادهای کشور یمن را مورد بررسی قرار می داد گفت: از منظر عربستان شیعیان سعده خطری بالقوه ای برای وهابیت به شمار می رفتند.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: متاسفانه عربستان در طول جنگ در یمن با حمایت کشورهای استکباری نظیر آمریکا خسارات فراوانی را از نظر انسانی و غیره به این کشور فقیر وارد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری 33 هزار 395 نفر کشته و زخمی، آوره شدن افزون بر 2 میلیون و 500 هزار نفر، نابودی 517 مسجد، سه هزار و 750 مدرسه، 36 دانشگاه، 51 مرکز باستان شناسی، 122 تاسیسات برق، 226 پمپ بنزین، 413 مرکز تجاری، 14 بندر، افزون بر 900 موسسه دولتی و 10 فرودگاه را از جمله خسارت های انسانی، فرهنگی و زیربنایی یمن در جنگ عربستان علیه این کشور عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 20 میلیون نفر در یمن به غذا نیاز دارند گفت: این همه اتفاقات ناگوار در این کشور متاسفانه در سایه سکوت سازمان های مدعی حقوق بشردر حال رخ دادن است.
امام جمعه زاهدان افزود: از آنجایی که عربستان همچون رژیم غاصب صهیونیستی دست به کشتار مسلمانان زده است امیدواریم بزودی زمینه نابودی آن فراهم شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: واقعه غدیر خم همچون مکه مکرمه و کربلای معلی غیر قابل انکار است.
وی غدیر خم که بیعت دوباره با ولایت است را سرمایه بزرگ برای بشریت عنوان کرد.
7316**3213/1772 *خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار: مجید ملازاده

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.