ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47157
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

صدا و سیما موظف به وفاداری به گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، علی دارابی، معاون امور استان‌های صداوسیما پنج شنبه شب، 16 شهریورماه در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با اعلام خبر برگزاری جشنواره بیست و یکم در استان چهار محال و بختیاری، از استانداری، صداوسیما و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، علی دارابی، معاون امور استان‌های صداوسیما پنج شنبه شب، 16 شهریورماه در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با اعلام خبر برگزاری جشنواره بیست و یکم در استان چهار محال و بختیاری، از استانداری، صداوسیما و مردم کردستان برای برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات استانی صداوسیما تشکر کرد.

وی افزود: جشنواره تولیدات استانی به لحاظ قدمت از سال ۷۲  پایه‌گذاری شده است. این جشنواره فرصت بی‌بدیلی برای بهتر دیده و شنیده شدن استان‌های مختلف محسوب می‌شود. این جشنواره فرصت خوبی برای افرادی است که در استان‌های مختلف کشور فرصت دیده شدن نداشتند.

معاون امور استان‌های صداوسیما  جشنواره‌های استانی سازمان صداوسیما را فرصتی برای کاهش فاصله و تبعیض و برقراری عدالت برشمرد و اعلام کرد: این جشنواره فرصت حرکت به سوی توسعه متوازن و پایدار برای استان‌های میزبان فراهم می‌کند تا بیش از یک ماه در شبکه‌های مختلف خودشان را نشان دهند.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت امور استان‌ها در یک سال گذشته، بیان کرد: امروز بیش از ۷۰ شبکه رادیو تلویزیونی در کشور وجود دارد و از جشنواره قبل تا کنون ۱۰ شبکه رادیویی و ۱۹ شبکه تلویزیونی ۲۴ ساعته اضافه شده‌اند. همچنین در عصر رقابت رسانه‌ها این سوال مطرح می‌شود که آیا رادیو می‌تواند در این فضای رسانه‌ای جدید رقابت و تاثیرگذاری خودش را حفظ کند؟ در همین راستا بود که  تمام رادیو های استان‌ها  تصویری شدند.

دارابی عنوان کرد: برخی از مراکز استان‌های ما قطب تولید انیمیشین و مستند هستند. جشنواره قبلی در دی ماه سال گذشته در خوزستان بعد از دو سال با ۱۳۹۵ اثر برگزار شد که جشنواره بیستم در شهریور ماه سال جاری در کمتر از یک سال با افزایش ۶۰۵ اثری برگزار شد.

وی اعلام کرد: بیش از ۷۰ نفر از داوران صاحب نظر داوری‌ها را در بازه رمانی ۴۵ تا ۶۰ روزه انجام دادند که افزایش این بازه زمانی نشان از کیفیت آثار بوده است.‌ به دلیل اینکه در سال جاری جشنواره انیمیشن و پویانمایی برگزار خواهد شد،  بخش انیمیشن را حذف کردیم تا جشنواره انیمشین و پویانمایی که در زمستان سال جاری برگزار می‌شود کیفیت مطلوبی داشته باشد.

معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در پایان یادآور شد:‌ اگر امروز ما در کمال امنیت در مرکز کردستان جشنواره بیستم را برگزاری می‌کنیم، مدیون شهیدان هستیم. به همین خاطر هم جشنواره استانی سازمان صداوسیما خودش را موظف به وفاداری به گسترش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌داند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.