ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47160
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
صهیونیست‌ها در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری هستند

صهیونیست‌ها در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه عبادت پر رمز و راز حج، چاره مادی‌گرایی و آتش‌افروزی نظام سلطه است اظهار داشت: این چه مسلمانی است که همه تماشاچی شدند و روزی هزاران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قرچک، حجت‌الاسلام و المسلمین حجت اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه عبادت پر رمز و راز حج، چاره مادی‌گرایی و آتش‌افروزی نظام سلطه است اظهار داشت: این چه مسلمانی است که همه تماشاچی شدند و روزی هزاران نفر مسلمان در دنیا در بدترین وضع شکنجه شده و به قتل می‌رسند.

وی افزود: ارتش یک کشور و رئیس یک ملت خود حقوق شهروندان و بخشی از ملت را نادیده می‌گیرد و قتل عام راه انداخته است، نظام سلطه از بیچارگی و نفهمی حاکمان و بردگان کشورهای اسلامی استفاد کرد و با فتنه‌انگیزی و آتش‌افروی میان مسلمانان امنیت کشورهای اسلامی را به خطر انداخت.

امام جمعه قرچک با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: عامل عمده ناامنی دنیای اسلام، غفلت ما و سوءاستفاده دشمن از این غفلت‌ها است، امروز باید مسلمانان به وظیفه قرآنی خود در جهت اتحاد عمل کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: صهیونیست‌ها در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری هستند؛ ما را به جنگ داخلی سوریه، عراق، یمن، بحرین، لیبی، افغانستان، پاکستان سرگرم کردند، تا فلسطین فراموش شود، تا مسلمانان میانمار بی‌دفاع و بی‌پناه بمانند، کودکان زنده سوزانده و سر بریده شوند.

وی با اشاره به جنگ‌افروزی‌های امریکا تصریح کرد: امریکا به بهانه مبارزه با تروریسم مردم بی‌دفاع سوریه و عراق را می‌کشد و به کمک پادشاهان بی‌کفایت و ذلیل ال‌سعود و ال‌خلیفه در یمن و بحرین مردم را قتل عام می‌کنند و ایران را حامی تروریسم می‌خوانند.

اسماعیلی افزود: رهبر غربگرا و آمریکایی میانمار با حمایت چه کسی مردم را از حقوق مسلم خود محروم کرده است، برنده جایزه صلح نوبل آدم‌کشی شده است، روسای کشورهای اسلامی باید فکری به حال مظلومان میانمار کنند.

وی با اشاره به لزوم شایسته‌سالاری گفت: امروز وزرای باید شایسته‌سالاری را در انتصابات فراموش نکنند، نیروهای خداترس، ولایی، دلسوز و ارزشی را در جایگاه‌های خدمت منصوب کنید، جلو سوءاستفاده و فرصت‌طلبی قسم‌خوردگان تفکر سلطنتی، وابستگان و دلبستگان اجنبی را بگیرید.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: کسانی که در جریان فتنه پرونده و سابقه دارند و مردم تلاش آنها را دیده‌اند، به این آدم‌ها بها ندهید، اینها عوامل استکبار و برادران صهیونیست‌ها هستند.

اسماعیلی با اشاره به شهدای 17 شهریور سال 57 بیان کرد: فریاد مظلومانه شهدای آن روز هنوز به گوش می‌رسد، حججی‌ها ایثار نکردند تا عده‌ایی راحت‌تر خیانت کنند، مادر شهید حسن جنگجو 34 سال منتظر نشانی از فرزندش بود و پس از ساعتی تحمل نداشت و جان تسلیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جمعه سیاه مسلمانان غیور چنان مقاومت و ایستادگی کردند که امام عزیز(ره) فرمود؛ انقلاب شما تضمین شد و بعد از 5 ماه به پیروزی رسیدیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.