ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47162
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
شمارش معکوس سرنگونی اسرائیل آغاز شده است

شمارش معکوس سرنگونی اسرائیل آغاز شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین ضمن تبربک عید سعید غدیر اظهار داشت: واقعه غدیرخم در حج‌الوداع را می‌توان بزرگترین، موثرترین و بین‌المللی‌ترین همایش جهانی برشمرد چرا که دین مبین اسلام با این واقعه تکمیل شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قزوین ضمن تبربک عید سعید غدیر اظهار داشت: واقعه غدیرخم در حج‌الوداع را می‌توان بزرگترین، موثرترین و بین‌المللی‌ترین همایش جهانی برشمرد چرا که دین مبین اسلام با این واقعه تکمیل شد.

وی بیان کرد: سرنوشت‌سازی در عید سعید غدیرخم امری حائز اهمیت و اساسی بوده چرا که سرنوشت و آینده جهانیان مشخص شده و در این امر تردیدی وجود ندارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به ارتباط قیام امام حسین(ع) و واقعه غدیرخم ادامه داد: امام حسین(ع) با تکیه بر اصل و اساس غدیرخم قیام کرده و در مقابل یزید ملعون که ظالم و فاسد زمان بود ایستادگی و مقاومت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: آینده جهان براساس واقعه غدیرخم تدوین شد و در واقع این عید حلقه اتصال انبیاء و امامت بوده و به گروه و طایفه خاصی تعلق ندارد بلکه راهی روشن برای تمام مردم آزاده جهان است تا به سعادت دست پیدا کنند.

عابدینی گفت: سرنوشت جهانیان و ظهور منجی عالم بشریت و همچنین مقابله با ظلم و فساد در واقعه غدیر به یکدیگر متصل و پیوند زده شده است این امر در حالی بوده که قیام و شهادت امام حسین(ع) سبب ماندگاری غدیر شد.

وی با اشاره به جنایات نیانمار و کشتار مسلمانان مظلوم عنوان کرد: متاسفانه شاهد کشتار مظلومانه مردم میانمار توسط رژیم صهیونیستی غاصب با همکاری شیاطین بزرگ جهان هستیم که مجامع بین‌المللی در این موضوع سوکت اختیار کرده‌اند.

امام جمعه قزوین گفت: جهان اسلام و مجامع بین‌المللی باید در زمینه جلوگیری از این اقدامات وحشیانه اقدام کرده و مسببان این جنایت برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آمریکایی‌ها با همکاری سعودی‌ها در یمن فاجعه انسانی به وجود آوردند که نباید در مقابل این اقدامات سکوت کرد این مهم در حالی بوده که شمارش معکوس سرنگونی اسرائیل آغاز شده است.

عابدینی گفت: مقام معظم رهبری در وصف شهید والامقام محسن حججی فرمودند که پیکر مطهر این شهید حجت را بر همه تمام کرد و مردم شهیدپرور ایران برای تشییع باشکوه این شهید گرانقدر ثانیه‌شماری می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.