ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47166
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه یزد : حوادث میانمار و یمن فاجعه ای بزرگ در دنیاست

امام جمعه یزد : حوادث میانمار و یمن فاجعه ای بزرگ در دنیاست

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک عید سعید غدیر افزود: واقعه غدیر تداوم راه رسالت و اسلام برای هدایت انسانها به سوی مقصد اعلاست که در آن روز حضرت علی (ع) به عنوان حجت خدا و واسطه میان بندگان و پروردگار از سوی پیامبر اسلام (ص) […]

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با تبریک عید سعید غدیر افزود: واقعه غدیر تداوم راه رسالت و اسلام برای هدایت انسانها به سوی مقصد اعلاست که در آن روز حضرت علی (ع) به عنوان حجت خدا و واسطه میان بندگان و پروردگار از سوی پیامبر اسلام (ص) انتخاب شد.
وی با بیان اینکه جانشین پیامبر(ص) با شناخت احکام الهی ، دنبال قدرت طلبی نیست ، افزود: در روز غدیر حضرت علی (ع) به عنوان مدیر و مسئول جامعه ، حجت خدا و برقرارکننده رابطه بندگان با خالق معرفی شد تا جامعه را به سمت جامعه اسلامی سالم هدایت کند.
امام جمعه یزد تأکید کرد: اگر قاضی و حاکم جامعه اسلامی عادل و آشنا به احکام الهی و قرآن نباشد به دنبال قوانین و پیروری از غرب و اروپا است و به همین دلیل باید عالمی دانا در زمان غیبت کنند زمان (عج) به عنوان ولی فقیه راهنمایی و هدایت جامعه را به عهده بگیرد هر چند که واسطه فیض الهی ، دعاها و اعمال ما را نزد خداوند می رساند.
وی با یادآوری حوادث 17 شهریور سال 1357و قتل و عام مردم قبل از انقلاب اسلامی گفت: در این روز رژیم پهلوی برای تبعیت از آمریکایی ها و به دستور عوامل آنها ایرانی های زیادی را به شهادت رساندند از این رو این روز به عنوان یک روز تاریک در پرونده رژیم پهلوی به ثبت رسیده است که زنان و مردان ایرانی برای دفاع از اسلام فداکاری کردند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در استفاده از توان جوانان انقلابی در پست ها مدیریتی تصریح کرد: اسلام و انقلاب به وجود جوانان خبره ، با تجربه و نخبه نیاز دارد و نباید در مسیر پیشرفت اسلامی نگاه حزبی و گروهی داشت و باید این بهانه ها را کنار گذاشت.
ناصری یزدی با محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار و یمن ادامه داد: سکوت سازمان ملل و کشورهای مسلمان فاجعه ای بزرگ در دنیاست که در میانمار مسلمان به دست عوامل افراطی بودایی و در یمن به دست مسلمانان قتل عام می شوند و امروز هم استکبار و اسراییل به دنبال ایجاد تفرقه و فتنه میان مسلمانان و گسترش بیماری وبا در این کشورهاست.
وی با تبریک شکست محاصره دیرالزور به مسلمانان سوریه و عراق تصریح کرد: مطمئن باشید خونهای شهدایی همچون شهید حججی ،داعش و همراهان اسراییلی و آمریکایی آنان را نابود خواهد کرد .
امام جمعه یزد با یادآوری روز سینما هم گفت: سینما باید مروج فضیلتهای خوب و سبک زندگی اسلامی ، اخبار و منبع ارائه اطلاعات بوده و کشور را به سمت جامعه ای سالم هدایت کند.
وی افزود: نباید سینما ، تئاتر و یا سینما بدون نظارت باشد و هنر مورد سوء استفاده قرار گیرد از این رو به مسئولان بویژه مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توصیه می کنیم نظارت ها را بیشتر کرده و در اجرای تئاترها دقت کنند.
ناصری یزدی به مسئولان آموزش و پرورش توصیه کرد کع مراقبت ذخیره های کشور در زمان اعزام به اردوهای دانش آموزی باشند تا دانش آموزان در حوادث رانندگی دچار حادثه نشوند.
1968/ خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.