ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47174
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
  • 59 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت ایران پرچم دار ولایت است/سکوت جامعه جهانی در مقابل کشتار مسلمانان میانمار

ملت ایران پرچم دار ولایت است/سکوت جامعه جهانی در مقابل کشتار مسلمانان میانمار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ثمره غدیر خم هستند که ملت ایران از سرچشمه زلال غدیر خم همواره بهره مند می شوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب ثمره غدیر خم هستند که ملت ایران از سرچشمه زلال غدیر خم همواره بهره مند می شوند و نسل در نسل رسالت غدیر منتقل می شود.
وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان پس از سخنرانی پیامبر اسلام(ص) در غدیر خم افزود: به واسطه تبلیغات سوء دشمنان کار به جایی رسید که پس از حادثه غدیر خم، حادثه عاشورا رخ داد و امروز نیز تمام هم و غم آنها متوجه این است که کانون ولایت را تغییر و تبدیل کنند.
وی جهاد با کفار، وحدت در بین جامعه اسلامی، جایگاه نداشتن ارزش های جاهلیت، ربا، جدایی ناپذیر بودن قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت و امامت را از موضوع های مهم سخنرانی پیامبر اکرم(ص) در سرزمین منا برشمرد و بیان کرد: خطبه غدیر یک دایرۀ المعارف اسلام ناب محمدی(ص) است که نباید مهجور بماند.
حجت الاسلام برقراری بیعت نکردن عده ای با امیرالمومنین(ع) در غدیر خم را یک هشدار تاریخی دانست و گفت: مساله امامت و ولایت از دیرباز دشمنانی داشته و دارد که متوجه دشمنان داخلی است و نمی تواند از ناحیه دشمنان خارجی ضربه پذیر باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید مراقب تبلیغات سوء دشمنان و تلاش آنها برای جدایی مردم از امامت و ولایت باشیم، اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در صفوف نماز جمعه ثمره عهد و پیمان مردم با غدیر خم است و در این مسیر نباید شک و تردید به خود راه دهیم.
خطیب جمعه ملایر غدیر خم را شالوده دین، ایمان، مذهب و مکتب دانست و بر لزوم آذین بندی شهر، زدودن دل از کینه و کدورت و برگزاری مراسم جشن و سرور در عید سعید غدیر خم تاکید کرد و افزود: در جامعه شیعی نباید اختلاف و کدورت باشد.
وی در ادامه به بروز فاجعه بزرگ انسانی در میانمار اشاره و با محکوم کردن این جنایت ها از قوه قضاییه درخواست کرد: علیه دشمنان و ظالمانی که چنین جنایت هایی را علیه مردم مظلوم میانمار روا می دارند، پرونده ای تشکیل دهد و با اعلام مواضع خود، این موضوع را در سازمان ملل مطالبه کند.
امام جمعه ملایر ادامه داد: این جنایت ها در سانسور شدید خبری رخ می دهد و دنیا را سکوت و خفقان مرگباری فرا گرفته، در حالیکه دولتمردان، مراجع عظام و بزرگان ایران علیه این جنایت ها موضع گیری کردند.
حجت الاسلام برقراری بیان کرد: امروز شاهد اتفاق هایی در منطقه علیه داعش هستیم که بسیار نویدبخش است و در آستانه برچیده شدن داعش از سوریه و عراق و برپایی جشن فروپاشی حکومت داعش هستیم.
نمازگزاران ملایری پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از مردم مظلوم میانمار مسیر مسجد جامع ملایر تا میدان امام خمینی(ره) این شهر را راهپیمایی کردند و کشتار مسلمانان میانمار و سکوت جامعه بین المللی را به شدت محکوم کردند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
2087/7528
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.