ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47192
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
  • 442 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه نبرد ارتش در حومه دیرالزور و حمص/کشته شدن 24 غیرنظامی در حمله هوایی آمریکا به الرقه

ادامه نبرد ارتش در حومه دیرالزور و حمص/کشته شدن 24 غیرنظامی در حمله هوایی آمریکا به الرقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانشان توانستند روستاهای «کوکب سوید و ابودالی» در حومه شرقی حماه را پس از نابودی آخرین تجمعات داعش آزاد کنند. از دیرالزور هم خبر می‌رسد که ارتش و همپیمانان به عملیات خود از سمت مواضعشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم در دمشق، نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانشان توانستند روستاهای «کوکب سوید و ابودالی» در حومه شرقی حماه را پس از نابودی آخرین تجمعات داعش آزاد کنند.

از دیرالزور هم خبر می‌رسد که ارتش و همپیمانان به عملیات خود از سمت مواضعشان در تپه الصنوف در شمال مقر هنگ 137 به سمت منطقه عیاش ادامه می‌دهند و پل الرقه و  تاسیسات گازی در حومه شمال غربی را آزاد کردند که در نتیجه آن شماری از داعشی‌ها به هلاکت رسیدند.

در حومه حمص هم ارتش سوریه با کمک نیروهای همپیمان روستاهای «رسم حمیدة، الهبرة الغربیة، أبو قاطور وجب حبل» را از اشغال داعش آزاد کرد. نیروهای محور مقاومت همچنین عرصه را بر تروریست‌های داعشی در یک منطقه که از ناحیه عقیربات تا ناحیه جب الجراح امتداد دارد، تنگ‌تر کرده‌اند.

در جبهه شرق پایتخت هم ارتش سوریه به حملات خود به مقرهای گروه‌های تروریستی و خطوط پشتی آنها در محور جوبر به عین ترما ادامه می‌دهد. پیشروی نیروها به سمت عمق جوبر و اطراف عین ترما با هدف جداسازی محله جوبر از اطراف آن ادامه دارد.

در  الرقه نیز منابع داخلی از کشته شدن 24 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های آمریکایی به مدرسه ابوذر الغفاری در محله الدرعیه خبر دادند.

غیرنظامیان از درگیری‌های موجود میان داعشی‌ها و گروه‌های کردی به این مدرسه پناه آورده بودند، جنگنده‌های آمریکایی همچنین بیمارستان و این مدرسه را به طور کامل ویران کردند.

خبر دیگر  اینکه خودروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی تا عمق 200 متری داخل خاک سوریه از سمت شهرک بئرعجم در حومه قنیطره در جنوب غربی سوریه رخنه کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.