ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47203
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا ولی نعمت ما هستند/ شهید حُججی موجب عزت و سربلندی ایران شد

شهدا ولی نعمت ما هستند/ شهید حُججی موجب عزت و سربلندی ایران شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در جلسه یادواره شهدا که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه عزت و سربلندی امروزه مدیون فداکاری شهداست گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگهداریم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان در جلسه یادواره شهدا که امروز برگزار شد با اشاره به اینکه عزت و سربلندی امروزه مدیون فداکاری شهداست گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگهداریم و تا می توانیم نسبت به آن افتخار کنیم که هراس دشمنان از شهادت طلبی شیعه است.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی یادواره شهدای مسکن مهر را افتخاری برای این محل دانست و افزود: همه ما حاضریم برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم و این یک افتخار بزرگ است.

حجت الاسلام نادری نیز شهدا را ذخایر جامعه ما دانست و اظهار کرد: برای حفظ و تثبیت نظام اسلامی باید به شهدا تمسک کرد و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

وی گفت: شهید حجی باعث شد تا عده ای که گمان می کردند آمریکائی ها مورد اعتماد هستند بار دیگر متوجه شوند که دشمن در هیچ مرحله ای به آنها رحم نمی کند.

امام جماعت مسجدالجواد مسکن مهر دهاقان گفت: شهدای ما مظهر اقتدار کشور هستند و اگر ما یاد آنها را در جامعه زنده نگهداریم دشمن در رسیدن به مقاصدش ناکام خواهد ماند.

یادواره شهدا با محوریت شهدای مدافع حرم و شهید حججی بناست  ۱۳ مهر ماه در محله مسکن مهر دهاقان برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.