ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47237
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۱۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیج متعلق به همه اقشار و طیف‌ها است

بسیج متعلق به همه اقشار و طیف‌ها است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ابراهیم عزیزی مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش وپرورش لرستان اظهار کرد: غدیر بزرگترین رویداد در تاریخ اسلام است و در روایت هم آمده است که قدر غدیر از قدر لیالی قدر هم افضل است. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ابراهیم عزیزی مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش وپرورش لرستان اظهار کرد: غدیر بزرگترین رویداد در تاریخ اسلام است و در روایت هم آمده است که قدر غدیر از قدر لیالی قدر هم افضل است.

وی ادامه داد: در غدیر ارتباط امت با امامت جامعه تعیین شده است و معرفی امیرالمؤمنین در غدیر یک معارفه رسمی در جهان اسلام است و اهمیت آن به گونه‌ای است که همگان اعم از زن و مرد باید مشارکت و بیعت کنند و چنین هم شد.

عزیزی افزود:هویت شیعه برگرفته از واقعه غدیر است که این هویت با مشیت خداوند امضا و ابلاغ شد و ارتباط امت با امامت جامعه هم در روز غدیر تعیین شده چرا که ر‌ها کردن جامعه بدون امام و حجت خلاف حکمت خداوند است.

مسئول دبیرخانه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آموزش وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: غدیر دو بخش دارد، شکل و متن در این رخداد الهی پیام رسول الله (ص) تا قیامت ماندگار شد، اما در روز ٢٨ صفر کسانی که در غدیر بودند چهره‌ای از خود نشان دادند که گویی آن روز آنجا نبودند و ماجرای تلخ سقیفه پیش آمد.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید حججی گفت: شهید حججی فرمود: رهبر معظم انقلاب مانند حجتی از سوی خدا شد، در سال‌های گذشته افرادی مانند شهید حججی زیاد وجود داشت.

عزیزی با اشاره به اهمیت بسیج بیان کرد: زیر چتر بسیج است که معروف به معروف تبدیل می‌شود و منکر از بین می‌رود و روح بزرگ تبعیت از ولایت ظهور پیدا می‌کند و بسیج مثل سفره‌ای است که باید همه مردم ازاین سفره بهره‌مند شوند و بسیج مال همه است و همه باید بسیجی شوند، نگذارید چتر بسیج جمع شود.

مسئول دبیرخانه بسیج دانش اموزی و فرهنگیان آموزش وپرورش لرستان گفت: با تعامل مثبت و سازنده برنامه‌های مشترکی بین آموزش و پرورش و سپاه برگزار شد که از آن جمله می‌توان به اعزام قریب به ۱۰ هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور با هدف گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و انتقال آرمان‌های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به نسل جوان اشاره کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.