ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47329
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
“هشداری به خودمان”

“هشداری به خودمان”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، این مطلب بخشی از یاداشت حبیب احمدزاده – نویسنده – با عنوان “هشداری به خودمان” است که برای حمایت از مردم مظلوم میانمار و محکوم کردن جنایت‌ها نوشته و در آن آورده است: «صریح و کوتاه بگویم، همگان بپذیریم که افراطی‌گری موجود در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، این مطلب بخشی از یاداشت حبیب احمدزاده – نویسنده – با عنوان “هشداری به خودمان” است که برای حمایت از مردم مظلوم میانمار و محکوم کردن جنایت‌ها نوشته و در آن آورده است:

«صریح و کوتاه بگویم، همگان بپذیریم که افراطی‌گری موجود در میانمار، به هیچ مذهب و آیینی حتی بودا در جهان ربط ندارد.

مطهری بزرگ در جایی فرمودند: “هیچ ضد ارزش و بدی فی‌نفسه در جهان وجود ندارد”. ضد ارزش در واقع ارزشی است که در جای غیر، غلط و افراطی خود استفاده شده است .

همان‌طور که افراطی‌گری داعش ربطی به دین اسلام ندارد، تندخویی و جنایات دار و دسته این راهب افراطی (آشین ویراتو) هم ربطی به اصل آیین و مکتب بودا ندارد .و شاید نقشه اصلی دشمنان بعد از نابودی داعش این‌بار، گسترش جنگ و ستیز بین پیروان آیین‌های شرقی و مسلمانان باشد .

پیچیدگی این نقشه‌ها در تحریک احساسات ما مسلمانان را با تعقل و جدیت خنثی کرده و مواظبت شود تا در دام‌شان نیفتیم. پس بهترین روش آن است که همگی ضمن برخورد ارزشی و قاطعانه با این جنایتکار و یارانش، خود با برخورد احساسی و افراطی با همه بوداییان اکثر بیگناه، قطعه‌ای از پازل تفرقه دینی و پایه‌گذار یک ضد ارزش به نام دشمنی جدید، بین مذاهب و آیین‌ها در جهان نشویم

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.