ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47352
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

پنجمین دوره مسابقات کودکان هوشمند برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،در پنجمین دوره مسابقات سراسری کودکان هوشمند و مسابقات ملی نابغه‌ها و در بخش آزمون مکتوب373 نفر از کودکان سراسر ایران در شش سطح با هم به رقابت پرداختند. این مسابقات ویژه محاسبات ذهنی با چرتکه بوده و برای اولین بار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان،در پنجمین دوره مسابقات سراسری کودکان هوشمند و مسابقات ملی نابغه‌ها و در بخش آزمون مکتوب373 نفر از کودکان سراسر ایران در شش سطح با هم به رقابت پرداختند. این مسابقات ویژه محاسبات ذهنی با چرتکه بوده و برای اولین بار کودکان برگزیده ایران در مسابقات جهانی نابغه‌ها حضور خواهند داشت و با کودکانی از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازند.

در ابتدای این مراسم روح الله مخبریان مدیر عامل موسسه کودکان هوشمند گفت: امسال بزرگترین دوره این مسابقه در سطح بین المللی برگزار شده و خدا را شاکریم که لبخند را به لب کودکان ایران زمین نشاندیم.

در این مسابقه نماینده ویژه پاما انجمن ذهنی محاسبات چرتکه از قزاقستان در این مراسم حضور داشت و صحت برگزاری این مسابقه را تایید کرد.

بنا بر این گزارش انجمن دوره جشن کودکان هوشمند امسال دو بخش جنبی داشت بخش تلنت و مسابقه فرهنگی ایران من.

همچنین مسابقه ایران من امسال برای اولین بار در سه بخش عکس، نقاشی و متون ادبی برگزار شد هیات داوران این بخش شامل حمید جبلی، رضا معیریان و مهدی آشنا برگزیدگان را به شرح زیر اعلام کردند:

در بخش نقاشی بهاره دلپاک، باران علی نژاد از تهران و لاوین حسن زاده از اهواز به ترتیب نفرات سوم تا اول شناخته شدند.

در بخش عکس امیر محمد عبدی از زنجان، ماهان مرادی از آذربایجان شرقی و امیر محمد دهقان از اصفهان به ترتیب نفرات اول تا سوم شناخته شدند.

در بخش متون ادبی نفر اول نگار ذوالقدر، نفر دوم محمدرضا شعبانی از قزوین و نفر اول ر‌ها جعفری از تهران شناخته شدند. جوایز این بخش لوح تندیس و وجه نقد می‌باشد.

اما در بخش اصلی مسابقه و انتخاب بهترین نخبه‌های ایران برگزیده‌ها به شرح زیر می‌باشند:

در بخش مسابقه دیداری بعد از طی چند مرحله نیایش سرافراز از استان البرز به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شد. همچنین شش نفر دیگر هم در این بخش برگزیده شناخته شدند.

در بخش مسابقات ذهنی مکتوب در سطح اول تیبا مظفری برگزیده شناخته شد.

در سطح دوم محمد هاتف دهقان برگزیده شد و بورسیه سفر به آفریقای جنوبی شناخته شد.

در سطح دوم امیر مهدی کرامتی برگزیده و بورسیه سفر به آفریقا شناخته شد.

گفتنی است نفرات برگزیده امسال در مسابقات جهانی آفریقا با نخبه‌های جهانی رقابت خواهند کرد.

در سطح چهارم محمد فاضل حسن آبادی برگزیده شد. در سطح پنجم سید امیر مهدی کشفی برگزیده شد و در آخرین گروه کمیل شریف به مسابقات ژوهانسبورگ اعزام خواهند شد.

همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده شهید رضایی نژاد، شهید علی محمدی و خانواده شهید مدافع حرم محمدرضا جبلی تقدیر شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.