ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47377
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
  • 324 بازدید
  • ارسال توسط :
چرا این “زنان “خطرناکترین زنان داعشند+عکس

چرا این “زنان “خطرناکترین زنان داعشند+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم،  روزنامه انگلیسی میرور، ۹ نفر از خطرناک‌ترین زنانی را که به گروه داعش پیوسته اند، به شکل زیر معرفی کرد:   *اولین آن‌ها «أم سیاف» است که درگذشته در زندان‌های عراق و مدتی دربازداشت نیروهای آمریکایی بوده است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم،  روزنامه انگلیسی میرور، ۹ نفر از خطرناک‌ترین زنانی را که به گروه داعش پیوسته اند، به شکل زیر معرفی کرد:   *اولین آن‌ها «أم سیاف» است که درگذشته در زندان‌های عراق و مدتی دربازداشت نیروهای آمریکایی بوده است و منبعی زنده برای درز مجموعه‌ای بسیار از گزارش‌های اطلاعاتی به شمار می‌رود که مهم‌ترین آن، وجود شبکه‌ای از زنان است که ماموریت آن‌ها جذب نیرو و بازداشت وجمع آوری اطلاعات و به بردگی گرفتن مردم بوده است.

  *دومین آن‌ها «رجاء الأنصاری» است که هیچ کسی تابعیت وی را نمی‌داند، وی از مهم‌ترین زنان سرکرده در گروه داعش به شمار می‌آید و شاید اولین زنی باشد که به این گروه ملحق شده است.

وی به عنوان مسئول امور زنان در داعش ارتباطی قوی با سرکردگان اصلی این گروه دارد و از وی دست نوشته هایی از ابوبکر البغدادی به دست آمده است که در آن خواهان افزایش تلاش‌ها برای جذب زنان به عنوان نیروی داعش شده است.
 
*سومین زن، " ام المقداد" که از او به عنوان ملکه زنان داعش یاد می‌شود، مسئول جذب دختران و زنان برای گروه تروریستی در استان الانبار عراق بوده است.

گفته می‌شود که وی ۴۵ ساله و تابعیت سعودی دارد و نیروهای امنیتی عراق توانسته اند او را در دسامبر ۲۰۱۴ بازداشت کنند.
 
چهارمین و پنجمین زن خطرناک در گروه داعش، دو زن دوقلوی انگلیسی به نام‌های سلمی و زهره هستند که هر دو سومالی الاصل بوده و برای پیوستن به داعش و ازدواج با عناصر این گروه به سوریه رفته اند.

*یکی از آن‌ها معروف به ام جعفر است، و به هر دوی آن‌ها، استفاده از بمب‌های دست ساز و نارنجک و سلاح آموزش داده شده است.
 
*یکی دیگر از این زنان، «سجی الدلیم» همسر ابوبکر البغدادی سرکرده القاعده است که مقامات لبنانی او را به همراه دخترش بازداشت کردند.

وی بر جذب نیروی زن برای داعش و ازدواج آنان با عناصر این گروه نظارت می‌کرد.
 
*" ام مهاجر"، زن تونسی مسئول گردان الخنساء است و پس از ازدواج دخترانش با عناصر داعش، به همراه همسرش ازتونس به عراق رفته است.
 
*" ندی معیض القحطانی" یا «اخت جلیبیب» اولین زن سعودی وابسته به داعش به همراه برادرش است و تصمیم خود را برای اجرای عملیات انتحاری اعلام کرد تا اولین انتحاری در گروه داعش لقب بگیرد.
 
*" ام لیث"؛ مهاجر بریتانیایی است که از زنان غربی می‌خواهد که راه وی را طی کنند؛ و بالاخره " أم حارثة" زن دیگری است که در شبکه‌های اجتماعی فعال بوده و عضو گردان الخنساء داعش است و به انتشار تصاویر فجیع از اقدامات داعش اقدام می‌کند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.