ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47385
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری پیاده روی بزرگ غدیر در قم با حضور آیت الله مکارم شیرازی

برگزاری پیاده روی بزرگ غدیر در قم با حضور آیت الله مکارم شیرازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ، ایرنا، عاشقان ولایت، در عید سعید غدیر خُم، بزرگداشت امامت و ولایت از حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) با عبور از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده روی کردند. امت خداجو و ولایتمدار در حالی که پرچم های رنگی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ، ایرنا، عاشقان ولایت، در عید سعید غدیر خُم، بزرگداشت امامت و ولایت از حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) با عبور از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران پیاده روی کردند.
امت خداجو و ولایتمدار در حالی که پرچم های رنگی با عنوان های یا مهدی(عج)، یا علی(ع) و یا حضرت معصومه(س) به همراه داشتند، لبیک گویان؛ با ندای الله اکبر، لبیک یا مهدی(عج) و یا علی(ع) بار دیگر با امام زمان خویش، حضرت مهدی(عج) تجدید میثاق و بیعت و بر ادامه راه ائمه اطهار(ع) تاکید کردند.
در طول مسیر آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید و حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به خیل عاشقان امیرالمومنان امام علی(ع) و حضرت بقیه الله الاعظم(عج) پیوستند و همراه آنها شدند.
در طول مسیر ایستگاه های صلواتی با پخش شربت و شیرینی از عاشقان حضرت ولی عصر(عج) پذیرایی می کردند و مومنان این روز بزرگ، خجسته و فرخنده را به یکدیگر شادباش و تبریک می گفتند.
«غدیر خم» نام ناحیه ‌ای میان مکه و مدینه است که حضرت محمد مصطفی(ص) پیامبر بزرگوار اسلام، در 18 ذی حجه سال 10 هجری قمری، حضرت علی(ع) را به عنوان وصی، برادر و جانشین خود از طرف خداوند متعال اعلام کرد که سالروز این واقعه به عید غدیر شهرت دارد.
7406/ 6133/خبرنگار: عباس منجمی ** انتشاردهنده: جعفرمسلمی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.