ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47387
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
واقعه غدیر در شهرستان آران و بیدگل بازسازی شد

واقعه غدیر در شهرستان آران و بیدگل بازسازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، واقعه غدیر خم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برای هفتمین سال پیاپی در شهر آران و بیدگل با حضور مسئولان و مردم منطقه آران و بیدگل بازسازی شد. سید جواد تکیه در حاشیه این مراسم در جمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، واقعه غدیر خم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برای هفتمین سال پیاپی در شهر آران و بیدگل با حضور مسئولان و مردم منطقه آران و بیدگل بازسازی شد.

سید جواد تکیه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زنده نگه داشتن واقعه باشکوه غدیر و ملموس کردن آن برای قشر نوجوان و جوان از اهداف اصلی برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در آران و بیدگل و در حرم حضرت محمد هلال بن علی است.

مدیر اجرایی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع) با بیان اینکه امسال بیش از 200 هنرمند آران و بیدگلی واقع غدیر را بازسازی کردند، افزود: در این کار هنری، کاروان غدیر درحرکتی نمادین از میدان سپاه به سمت آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) حرکت کرد.

وی گفت: قرائت گزیده‌ای از خطبه غدیر خم، نقاره زنی، گلباران حرم مطهر فرزند بلافصل امیرمومنان علی(ع)، بازسازی برکه غدیر و اجرای صحنه واقعه غدیر از جمله برنامه‌های این آیین مذهبی بود.

تکیه با اشاره به تاثیر برگزاری این گونه نمایش‌ها در نهادینه شدن فرهنگ غدیر خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آران و بیدگل در اجرای این برنامه نهایت همکاری لازم را با آستان هلال(ع) داشتند.

مدیر اجرایی حرم حضرت محمد هلال بن علی (ع)  خاطرنشان کرد: حرکت کاروان خادمان حرم حضرت محمد هلال در سطح خیابان‌های شهر با در دست داشتن شاخه‌های گل از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر در آران و بیدگل است.

وی تصریح کرد: خادمان حرم هلال به همراه جمعی زیادی از دوستداران اهل بیت(ع) پس از طی کردن مسیری سه کیلومتری به حرم حضرت محمد هلال وارد می‌شوند و با اهدای شاخه های گل روز عید غدیر را به فرزند بلافصل امیر مومنان تبریک می‌گویند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.