ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47465
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۳:۵۴
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
۲ گردان از نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی وارد «مأرب» یمن شدند

۲ گردان از نظامیان ائتلاف متجاوز سعودی وارد «مأرب» یمن شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان مقدار زیادی تجهیزات نظامی به شهر مأرب یمن ارسال کرده است. یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که این تجهیزات شنبه شب (شب گذشته) از طریق گذرگاه «الودیعه» وارد مأرب شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان مقدار زیادی تجهیزات نظامی به شهر مأرب یمن ارسال کرده است.

یک منبع نظامی به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که این تجهیزات شنبه شب (شب گذشته) از طریق گذرگاه «الودیعه» وارد مأرب شده است و شامل ۳ سامانه دفاعی هوایی موشکی پاتریوت، ۸ توپخانه خودکششی و ده ها تجهیزات و خودروهای نظامی شده است.

این منبع تأکید کرد که علاوه بر تجهیزات نظامی، دو گردان از نیروهای وابسته به این ائتلاف هم که شماری از آنها را سربازهای تبعه کشورهای حاشیه خلیج فارس تشکیل می دهند در سایه تدابیر شدید امنیتی و با پوشش گسترده جنگنده های ائتلاف وارد مأرب شده اند.

این در حالی است که جنگنده های عربستان در دو روز گذشته بیش از ۳۳ بار صنعا، صعده و مأرب را بمباران کرده اند. ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان از بامداد روز پنجشنبه ۲۶ مارس ۲۰۱۵ با حمله به مواضع انصار الله و نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن رسما جنگ خود علیه مردم یمن را به بهانه بازگرداندن دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن آغاز کرده است.

از زمان آغاز جنگ علیه یمن تا کنون این کشور با انواع مشکلات ناشی از جنگ دست و پنجه نرم می کند و در حالی که نزدیک به ده هزار نفر در این جنگ کشته و زخمی شده اند روزانه ده ها نفر در پی سوء تغذیه، کمبود دارو یا بیماری وبا جان می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.