ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47514
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۳۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراز شادمانی معارض سوری از شکست محاصره دیرالزور

ابراز شادمانی معارض سوری از شکست محاصره دیرالزور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،«لؤی حسین» رئیس جریان معارض «بناء الدوله» سوریه اظهاراتی را درباره پیروزیهای اخیر ارتش سوریه دیرالزور مطرح کرد. حسین در صفحه شخصی خود در فیسبوک تأکید کرد که از پیروزهای ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در برابر گروه تروریستی داعش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،«لؤی حسین» رئیس جریان معارض «بناء الدوله» سوریه اظهاراتی را درباره پیروزیهای اخیر ارتش سوریه دیرالزور مطرح کرد.

حسین در صفحه شخصی خود در فیسبوک تأکید کرد که از پیروزهای ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن در برابر گروه تروریستی داعش «بسیار خوشحال» است.

وبگاه خبری معارض «عنب» گزارش داد که این شخصیت معارض بر این باور است که مذاکره بر سر سرنوشت بشار اسد در آینده سیاسی این کشور دیگر «سودی ندارد».

نیروهای سوری سه شنبه گذشته موفق شدند محاصره دیرالزور را در هم شکنند و روز گذشته نیز فرودگاه این شهر از محاصره داعش خارج شد (جزئیات بیشتر).

این معارض سوری در ادامه اعلام کرد که دیرالزور همیشه از سوی تریبونهای غوغاسالار معارض و رده پایین به فراموشی سپرده شده بود؛ زیرا «محاصره آن از سوی داعش بود، نه رژیم [سوریه]».

سه‌شنبه هفته گذشته نیز ارتش سوریه پس از پیشروی 20 کیلومتری به سوی مقر تیپ 137، موفق شد محاصره داعش شهر دیرالزور را بشکند.

شهر دیرالزور، مرکز استان دیرالزور در شرق سوریه، سه سال و حدود دو ماه در محاصره داعش قرار داشت. 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.