ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47520
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۴۱
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :

اجرای طرح نذر کتاب «شهید حججی» از سوی مؤسسه گنجینه نور مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت کتابخانه عمومی مشارکتی گنجینه نور وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش مازندران، طرح نذر کتاب شهید حججی در شهرستان قائم‌شهر اجرا شد. همچنین، این طرح فرهنگی با حضور مجریان و نیز استقبال فراوان علاقه‌مندان به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت کتابخانه عمومی مشارکتی گنجینه نور وابسته به مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور عرش مازندران، طرح نذر کتاب شهید حججی در شهرستان قائم‌شهر اجرا شد.

همچنین، این طرح فرهنگی با حضور مجریان و نیز استقبال فراوان علاقه‌مندان به شرکت در اجرای آن، در محل آستانه مبارکه امامزاده حمزه(ع) شهرستان قائم شهر اجرایی شد.

طی اجرای این طرح که با مشارکت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز برگزار شد، ایستگاه کتاب شهید حججی مؤسسه قرآنی گنجینه نور نسبت به دریافت کتاب‌های اهدائی خیرین به کتابخانه مشارکتی گنجینه نور اقدام کرد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام در برنامه‌های مختلف مؤسسه و نیز دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نشانی مؤسسه گنجینه نور واقع در شهرستان قائم‌شهر، خیابان آیت‌الله صالحی مازندرانی، پاساژ رنجبر مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.