ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47577
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۲۳
  • 579 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالملک حوثی: عربستان و امارات در حوادث میانمار کجا هستند؟

عبدالملک حوثی: عربستان و امارات در حوادث میانمار کجا هستند؟

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، آنچه در میانمار در حال رخ دادن است، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل اتفاق می‌افتد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از سایت العهد، عبد الملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در روز عید غدیر با تاکید بر […]

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد، آنچه در میانمار در حال رخ دادن است، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل اتفاق می‌افتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از سایت العهد، عبد الملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در روز عید غدیر با تاکید بر اینکه تحولات میانمار و ظلمی که به مسلمانان روهینجا می‌شود، با تحریکات و مدیریت آمریکا و حمایت اسرائیل انجام می‌شوند، گفت: حوادث کنونی در میانمار از جمله آدم‌کشی و کشتارها نشان می‌دهند که در این طرح مسلمانان مورد هدف هستند، اکنون سوال این است که عربستان و امارات در حوادث میانمار کجا هستند؟

حوثی اظهار داشت: برخی حکومت الهی را اینگونه می‌بینند که نقشش تنها محدود به ارائه خدمات است و برخی دیگر این نظر را دارند که حکومت الهی از این منظر یعنی برآوردن نیازها در این زندگی فراتر می‌رود و شامل بعد دیگری نیز می‌شود که آن قانونگذاری است.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: رویکرد غلط در مورد حکومت، مردم را نابود کرده و فضا را برای حضور ظالمان و متجاوزان گشوده است، این رویکرد غلط بستری را فراهم کرد و به کسانی که برای حکومت شتافته و در کار راه یافتند، توجیه و قانون لازم برای به دست گرفتن مدیریت امور کشور اسلامی را داد تا بتوانند مردم کشور را با قدرت اسلحه و وسوسه پول به سلطه خود درآورند.

وی با اشاره به اینکه حساسیت مساله حکومت در طول تاریخ باعث شده که ما حساسیت و اهمیت این مساله در زمان پیامبر اکرم (ص) را درک کنیم که تا چه میزان بوده است، گفت:‌ حکومت الهی به هدایت، رشد و رسیدگی به امور بندگان در تمامی ابعاد زندگی می‌پردازد.

حوثی در ادامه تاکید کرد: رسول اکرم (ص) امتداد حکومت الهی و حکومت امام علی (ع) امتداد حکومت پیامبر اکرم (ص) است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.