ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47593
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 272 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش “منادیان ولایت” شهریورماه امسال در حرم رضوی برگزار می‌شود

همایش “منادیان ولایت” شهریورماه امسال در حرم رضوی برگزار می‌شود

سید حسن ذاکرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: در روز 25 شهریورماه همایش "منادیان ولایت" و گرامیداشت روز بسیج مداحان را حرم مطهر رضوی در سالن قدس برگزار می‌کنیم. وی تصریح کرد: در این همایش همچنین از مداحان ایثاگر تجلیل و موضوع برنامه در ارتباط با ذکر مقامات معنوی در اشعار و مداحی‌ها […]

سید حسن ذاکرین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: در روز 25 شهریورماه همایش "منادیان ولایت" و گرامیداشت روز بسیج مداحان را حرم مطهر رضوی در سالن قدس برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این همایش همچنین از مداحان ایثاگر تجلیل و موضوع برنامه در ارتباط با ذکر مقامات معنوی در اشعار و مداحی‌ها است. در این روز از دو کتاب "زخم اشک" و "10 روز ارادت و نوکری" رونمایی می‌شود.

رئیس بسیج مداحان خراسان‌ رضوی‌ با بیان این که کتاب زخم اشک نوشته شاعران مشهدی است، گفت: همچنین در این روز گزارش از عملکرد بسیج مداحان خراسان رضوی توسط مداح اهل‌بیت(ع) واعظی انجام می‌شود.

ذاکرین بیان کرد: با توجه به هفته دفاع مقدس نیز برنامه‌ای در این ارتباط خواهیم داشت و اشعار و کلیپ‌هایی پخش می‌شود. در این ایام نامگذاری روزهای دهه اول محرم روز سوم محرم به نام مدافعان حرم نامگذاری شده است.

وی اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی نیز برای مداحان استان در ارتباط با برگزاری مراسمات در دهه محرم برای تمامی مداحان در شهرستان‌های استان برگزار کرده‌ایم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.