ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47707
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
استکبار جهانی امت اسلام را مورد هدف قرار داد/ ولایت محور اصلی نجات انسانیت است

استکبار جهانی امت اسلام را مورد هدف قرار داد/ ولایت محور اصلی نجات انسانیت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدحسن اختری در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس؛ با بیان اینکه امروزه در دنیا با حرکت های ضد انسانی و ضد بشری مواجه هستیم، اظهار کرد: سلسله توطئه ها و نیرنگ هایی که روزانه در جهان شکل می گیرد، انسانیت را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمدحسن اختری در گفتگو با خبرنگار هرمزپرس؛ با بیان اینکه امروزه در دنیا با حرکت های ضد انسانی و ضد بشری مواجه هستیم، اظهار کرد: سلسله توطئه ها و نیرنگ هایی که روزانه در جهان شکل می گیرد، انسانیت را مورد هدف وهجوم قرار داده است.

 دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه جنایتکاران در اندیشه انحراف کامل مسیر انسانیت و انحطاط در حد حیوانیت هستند، بیان کرد: گروه های تکفیری به سرکردگی امپریالیسم جهانی(آمریکای جنایتکار)، صهیونیست بین الملل و سرکردگان انحراف در غرب با هم گامی و همسویی کشورهای مرتجع منطقه تلاش می کنند که انسانیت را تغییر دهند و انسان را به حیوانیت سوق دهند.

وی افزود:  گروه های تکفیری از جمله توطئه حرکت های تروریستی ضد اسلامی و ضد انسانی در جهان هستند که با برنامه های استکبار جهانی و صهیونیست با همکاری های کشورهای مرتجع منطقه و در راس آنها رژیم آل سعود و آل نهیان به حرکت های ضد انسانی در منطقه دامن می زنند.

اختری با اشاره به جنایت های متعدد استکبار جهانی در بحرین گفت: از شش سال پیش تاکنون اکثریت مردم بحرین در چنگال و زیر چکمه های اشغالگران سعودی و رژیم دیکتاتور و جنایتکار آل خلیفه دست و پنجه نرم می کنند.

 دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع)  با یادآوری اینکه صدها نفر در بحرین کشته و هزاران نفر آواره شده اند، بیان کرد: شهروندان بحرینی اعم از مرد و زن، بزرگ و کوچک، کودک و  نوجوان فقط برای اینکه مطالبه گر حقوق شهروندی خود ازحکومت آل خلیفه هستند در زندان ها به سر می برند و آل خلیفه حاضر نیست حقوق شهروندی آنها را به رسمیت بشناسد.

وی ادامه داد: مردم یمن بیش از دوسال و نیم در زیر بمباران های جنایتکاران ائتلاف آل سعود، آل یهود و آل نهیان و دیگر کشورهای مرتجع مورد تخریب، قتل، انفجار قرار گرفته اند و  تمام زیرساخت های یمن از بین رفته است.

تروریست ها می خواهند امت اسلام را از مسیر اصلی خود خارج کنند

اختری با بیان اینکه هزاران نفر در یمن به خاک و خون کشیده شده اند، اظهار کرد: امروز اکثر جامعه یمن در زیر حمله جنایتکاران آل سعود در قحطی به سر می برند به نحوی که کودکان بیشماری از فرط گرسنگی و بی شیری به کام مرگ فرو می روند؛ همچنین بیماری وبا تمام یمن را تحت سلطه خود قرار داده و بسیاری از مردم یمن در دام  مرگ افتاده اند.

وی تاکید کرد: آنچه که امروز در یمن عراق، یمن، افغانستان و سایر کشورها توسط تروریست های تکفیری انجام می شود برای آن است که امت اسلام را از مسیر اصلی خود خارج کنند.

 دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مسلمان میانمار در شرایط سختی به سر می برند، گفت:حدود 150هزار نفراز مردم میانمار در مرز بنگلادش آواره شده اند و با بدبختی زندگی می کنند  به نحوی که برای رفع نیازهای ضروری خود نیازمند کمک سایر کشورها هستند.

اختری تاکید کرد: کشورهای امپریالیسمی، سازمان های بین المللی و حقوق بشری نه تنها در برابر جنایت های اتفاق افتاده در دنیا سکوت می کنند بلکه برای نابودی مسلمانان از آل سعود که گروهرهای تکفیری القاعده، داعش، طالبان و ..ررا به جان مردم انداخته اند، حمایت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که جنگ های پی در پی نقاط مختلف دنیا اتفاق می افتد،  مسئله امامت و ولایت خط اصلی و محور مرکزی برای نجات انسانیت است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.