ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47737
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های سعودی به یک خانه در غرب یمن

حمله جنگنده‌های سعودی به یک خانه در غرب یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیرة، یک منبع نظامی تاکید کرد که یکی از مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان در منطقه ملح از توابع «نهم» مورد هدف حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی این کشور قرار گرفت. وی در ادامه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از المسیرة، یک منبع نظامی تاکید کرد که یکی از مواضع مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان در منطقه ملح از توابع «نهم» مورد هدف حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی این کشور قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: یگان مهندسی نیروهای یمنی توانست یک بمب را در میان گروهی از مزدوران در منطقه یام منفجر کند که در جریان آن تعدادی از این مزدوران به هلاکت رسیدند.

این نیروهای همچنین عملیاتی را علیه مواضع مزدوران در جنوب غرب منطقه القرن که چند کشته و مجروح در میان آنها برجا گذاشت، انجام دادند. در استان تعز نیز تعدادی از مزدوران ائتلاف متجاوز به دنبال حمله نیروهای یمنی به مواضعشان در تباب الصیاحی واقع در منطقه الضباب به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

این در حالیست که به دنبال حمله امروز جنگنده های ائتلاف متجاوز به خانه ای در کنار یک بازار در منطقه حیران واقع در استان حجه واقع در غرب یمن دست کم سه نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.