ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47761
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
این همه جنایت بر تن “افغانستان” زخمی من بس است

این همه جنایت بر تن “افغانستان” زخمی من بس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، محمدسرور رجایی شاعر و فعال فرهنگی افغانستانی در یادداشتی به حمله تروریستی به مسجد امام زمان کابل و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان بیگناه افغانستان واکنش نشان داد. در این یاددداشت آمده است: عصر روز گذشته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، محمدسرور رجایی شاعر و فعال فرهنگی افغانستانی در یادداشتی به حمله تروریستی به مسجد امام زمان کابل و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شهروندان بیگناه افغانستان واکنش نشان داد.

در این یاددداشت آمده است: عصر روز گذشته خبر حمله وحشیانه تروریستی به نمازگزاران مسجد «امام زمان (عج)» در شمال کابل را شنیدم، خبری با حجم وسیعی از اندوه و درد و فاجعۀ زنجیره‌‏ای، با پس‌منظر ده‏‌ها انفجار تروریستی دیگر در جای‌ جای افغانستان مجروح من، با پس‌منظر انفجار خونین عاشورای سال ٩١ در «مرادخانی» کابل، انفجار خونین مسجد «باقرالعلوم» در اربعین پارسال، انفجار خونین مسجد «الزهرا» در غرب کابل، انفجار خونین مسجد «الجواد» هرات، فاجعۀ قتل‌عام مردم مظلوم میرزاوُلنگ.

امروز می‏‌بینیم که وحشی‌‏ترین و سفاک‏‌ترین انسان‌‏های زمانه ما با نام طالبان و داعش بر جان ملتی افتاده‌‏اند که خواهان روشنی و نور دانش هستند، خواهان زندگی صلح‌آمیز برادری و برابری هستند.

حافظان حقوق بشر کجا هستند؟! آیا این‌همه کشتار تنظیم‌شده و انتخاب‌شده در مساجد مصداق روشن جنایت دربرابر انسانیت نیست؟! در کشور زخمی من طالبان همان داعش است و داعش همان طالبان که اقتدار‌گرایان قبیله‌‏ای در پناه وحشت‌آفرینی آن‌ها می‏‌خواهند بر افغانستان حکومت کنند.

تفکر داعش و طالبان افغانستانی ریشه در سفاکی عبدالرحمان‏‌خانی دارد. مادامی‌که چنین تفکری در بین مسئولان لشکری و کشوری ما جایگاه داشته باشد و تروریست‌‏های خون‌آشام «برادران ناراضی» و یا «مخالفان سیاسی» خوانده ‌شوند محو کامل چنین تفکری وهم و گمانی بیش نیست.

ما از مسئولان خود چشم یاری داریم که در اندوه چنین فاجعه سنگینی که در آن بیش از ١٢٠تن از انسان‏‌های نیازمند صلح و زندگی از جمله زنان و کودکان در مسجد و در‌ هنگام نماز به‌ شهادت رسیدند صادقانه همدردی کنند و در پی دستگیری قاتلان مردم ما باشند.

صادقانه به‌ فکر دفاع از جان و امنیت مردم خود باشند نه این که با بازی کلمات آزرده‏‌خاطری بیشتر مردم داغ‏‌دارخود را موجب شوند.

ما در این روزها و روزهای گذشته از قول و زبان رئیس‌جمهور به‌ اصطلاح وحدت ملی بسیار شنیده‌‏ایم که تروریست‏‌ها به سزای اعمال شوم خود خواهند رسید.. کی؟! کجا؟! چند بار دیگر چنین سخنانی را بشنویم؟! بس نیست؟!

/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.