ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47765
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
  • 204 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش بیش از ۱۱ هزار گذرنامه سوری تقلبی دارد

داعش بیش از ۱۱ هزار گذرنامه سوری تقلبی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، روزنامه «بیلد ام زونتاگ» آلمان امروز در گزارشی اعلام کرد مقامات برلین معتقدند گروه تروریستی داعش بیش از 11 هزار گذرنامه سوری خالی در اختیار دارد که می تواند اسامی عناصر خود را در آن وارد کند. این روزنامه با اشاره به اسناد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

روزنامه «بیلد ام زونتاگ» آلمان امروز در گزارشی اعلام کرد مقامات برلین معتقدند گروه تروریستی داعش بیش از 11 هزار گذرنامه سوری خالی در اختیار دارد که می تواند اسامی عناصر خود را در آن وارد کند.

این روزنامه با اشاره به اسناد پنهانی پلیس فدرال و وزارت کشور آلمان اعلام کرد کارشناسان، فهرستی از شماره گذرنامه‌های سوری خالی را  تهیه کرده‌اند و گفته‌اند این گذرنامه ها مدارکی هستند که می توان آنها را با جزئیات شخصی پر کرد.

روزنامه بیلد در ادامه نوشت دستگاه های امنیتی آلمان اعلام کرده اند 18 هزار گذرنامه از مکانهای دولتی سوریه به سرقت رفته که از میان این تعداد، هزاران گذرنامه در دستان گروه های تروریستی دیگر غیر از داعش است.

سخنگوی پلیس فدرال آلمان در این خصوص به روزنامه «بیلد ام زونتاگ» گفته است: وضعیت تحولات پناهندگان نشان داد سازمانهای تروریستی از این فرصت برای وارد کردن مهاجمان احتمالی یا حامیان آنها به شکلی که قابل رصد نباشند، به اروپا و آلمان استفاده می کنند.

وی همچنین تصریح کرد عناصری که در پشت حملات پاریس در نوامبر 2015 بودند، گذرنامه های سوری تقلبی داشتند. در این حملات 130 نفر جان خود را از دست دادند.

طبق اسنادی که روزنامه «بیلد ام زونتاگ» به آن ها دست یافته، 8625 گذرنامه را که مقامات مهاجرتی آلمان سال 2016 مورد بررسی قرار دادند، مشخص شد تقلبی هستند. البته طبق این اسناد مشخص نیست چگونه این گذرنامه ها به دست این پناهنجویان رسیده‌است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.