ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47885
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۵:۱۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

برپایی دوره تكمیلی اساتید تخصصی نماز در فارس

حجت‌الاسلام محمد شریف حسینی، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری دوره تکمیلی اساتید تخصصی نماز استان فارس در شیراز خبر داد و گفت: این دوره با موضوع تربیت مربی کودک، نوجوان و خانواده مطهر برگزار خواهد شد. وی افزود: این دوره در روزهای چهارشنبه و […]

حجت‌الاسلام محمد شریف حسینی، معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، از برگزاری دوره تکمیلی اساتید تخصصی نماز استان فارس در شیراز خبر داد و گفت: این دوره با موضوع تربیت مربی کودک، نوجوان و خانواده مطهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری (22 و 23 شهریورماه) در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز برگزار می‌شود.

حسینی ادامه داد: از بین صد نفر از اساتید معرفی شده به ستاد اقامه نماز کشور؛ 20 نفر به عنوان مربیان تخصصی نماز استان فارس برگزیده شدند که دوره مقدماتی آموزش خود را در بهمن‌ماه سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین باقی از اساتید مرکز تخصصی نماز کشور گذراندند.

وی با تأکید بر اینکه دوره تکمیلی به مدت 16 ساعت و در دو نوبت صبح و عصر با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار می‌شود، افزود: بحمد الهی دانشكده فنی شهید باهنر شیراز همكاری خوبی در برگزاری این دوره آن هم در فضای دانشجویی و علمی با ما داشتند.

حسینی یادآور شد: در این دوره 13 نفر از مدیران فرهنگی دانشگاه نیز حضور خواند یافت و از نزدیک با مباحث تخصصی نماز آشنا می‌شوند.

معاون فرهنگی و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس همچنین گفت: ظهر روز چهارشنبه بیست ودوم شهریورماه نیز همایشی با موضوع نماز و فضای مجازی با حضور استاد مدعو از مرکز تخصصی نماز کشور و اساتید دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، مسئولان انجمن‌های گوناگون دانشجویی و فعالین فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محل دانشكده شهید باهنر شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان فارس جهت پوشش خبری این برنامه از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و همچنین خبرگزاری‌های استان دعوت کرد تا با حضور خود در نشر معارف نماز سهیم گردند.

یادآور می‌شود، به مدرسان تخصصی نماز استان فارس که در این دوره تکمیلی شرکت می‌كنند، توسط معاونت فرهنگ آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گواهی صادر می‌شود و ایشان می‌توانند در تمامی دوره‌های نمازی( اعم از نشست‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و … ) تدریس كنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.