ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47948
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۳۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
6 پروازخارجی  از تهران به اصفهان منتقل شد

6 پروازخارجی از تهران به اصفهان منتقل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان،پروازهای شرکت های آگین از آتن ، اطلس ازاستانبول ، قطری ازدوحه ، اتحاد در مسیر ابوظبی و ترکیش و آتا در مسیر استانبول به تهران در فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان به زمین نشستند.تمامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان،پروازهای شرکت های آگین از آتن ، اطلس ازاستانبول ، قطری ازدوحه ، اتحاد در مسیر ابوظبی و ترکیش و آتا در مسیر استانبول به تهران در فرودگاه بین المللی شهیدبهشتی اصفهان به زمین نشستند.
تمامی پروازهای یاد شده بین ساعت چهار و 30 دقیقه تا پنج بامداد امروز در اصفهان فرود آمدند.
بر پایه این گزارش پس از رفع مشکل و باز شدن باند فرودگاه حضرت امام(ره) پرواز آتا در ساعت 6 و 10 دقیقه، پرواز ترکیش در ساعت 6 و 50 دقیقه، پرواز اتحاد در ساعت 7 و 10 دقیقه و پرواز اطلس ، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان را در ساعت 7 و 15 دقیقه ترک کردند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری، اورژانسی و هدایت شده است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی – انتشار دهنده : مسعود عمادی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.