ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47964
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
سومین نقاشی‌ام با موضوع شهید حججی رونمایی می‌شود

سومین نقاشی‌ام با موضوع شهید حججی رونمایی می‌شود

عبدالحمید قدیریان مسئول دفتر مطالعاتی کاربردی واحد تجسمی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر افزود: سومین اثرم «به زودی لشگر شهدا» است که در ابعاد حدودی ۱۲۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر با تکنیک رنگ روغن شده است. وی در خصوص این اثر هنری افزود: این تابلو بیانگر پیوستن شهید […]

عبدالحمید قدیریان مسئول دفتر مطالعاتی کاربردی واحد تجسمی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر افزود: سومین اثرم «به زودی لشگر شهدا» است که در ابعاد حدودی ۱۲۰ در ۱۵۰ سانتی‌متر با تکنیک رنگ روغن شده است.

وی در خصوص این اثر هنری افزود: این تابلو بیانگر پیوستن شهید محسن حججی به لشگر شهداست و خداوند از این لشگر برای پیشبرد اهدافش از آن بهره می‌گیرد.

قدیریان درباره زمان رونمایی این اثر گفت: در حال کار روی تابلو هستم و ان‌شاءالله در همین هفته یا هفته آتی آماده رونمایی می‌شود.

این هنرمند متعهد تأکید کرد: خدا را شاکرم مرا در دورانی به دنیا فرستاده که پر از ماجراهای بزرگ است و به من این اختیار را داده تا در مقابلشان بی‌تفاوت نباشم. به فرموده رهبر انقلاب «شهید حججی، حجت خداوند در مقابل چشمان همگان بود»؛ او یک آیه الهی بود و نباید به سادگی از کنارش عبور کرد.

بر اساس این گزارش، قدیریان تا کنون دو تابلو با نام‌های «خشوع فرشتگاه در مقابل شهید حججی» و «پیام آسمانی» را نقاشی کرده که اولی به صورت دیجیتال است و نقاشی دوم از تکنیک رنگ روغن بهره می‌برد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.