ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 47966
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۴۵
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
ملت ایران هنوز همه محسن حججی‌های خود را رو نکرده است/ شهدا انقلاب اسلامی را جهانی کردند

ملت ایران هنوز همه محسن حججی‌های خود را رو نکرده است/ شهدا انقلاب اسلامی را جهانی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج عظیم ابراهیم‌پور در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: امروز همه در تب و تاب و سر سفره شهید محسن حججی هستیم چرا که این شهید چنان با اخلاص برای امام حسین(ع) سر داد که خداوند هم همه عالم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حاج عظیم ابراهیم‌پور در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: امروز همه در تب و تاب و سر سفره شهید محسن حججی هستیم چرا که این شهید چنان با اخلاص برای امام حسین(ع) سر داد که خداوند هم همه عالم را به پای او کشید.

وی افزود: شهدا به نمایندگی از ما به دنیا اعلام کردند که ما نسلی هستیم که برای دین، مملکت، رهبری، ناموس، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) سر می‌دهیم اما شرف خود را نمی‌دهیم.

این راوی دوران دفاع مقدس ادامه داد: با این روحیه‌ای که در ملت ما وجود دارد هر چه هم آمریکا تهدید کند که همه گزینه‌ها روی میز است باز هم در عمل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که ما با یک محسن حججی همه عالم را به خط کردیم و هنوز محسن حججی‌هایی در این ملت وجود دارد که آن‌ها رو نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی باید محکم و استوار پای مکتب ماند اظهار داشت: امروز تمام دنیا مات و مبهوت انقلاب اسلامی مانده‌اند و لذا شهدا را نباید فقط در کوچه و خیابان‌های شهرهای خود ببینیم بلکه باید در دنیا بگردیم و اثری که شهدای ما از خود به جا گذاشتند را مشاهده کنیم.

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: من به 14 کشور دنیا مسافرت کرده‌ام تا از شهدا روایت کنم و مشاهده کرده‌ام که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در دنیا چه عزت و اقتداری دارد.

وی تصریح کرد: شهدای ما انقلاب اسلامی را جهانی کردند ولی هنوز متأسفانه برخی افراد در داخل نسبت به انقلاب با مشکل مواجه هستند.

این روایتگر دوران دفاع مقدس تأکید کرد: کشور اندونزی 18 هزار جزیره دارد که 6 هزار جزیره آن مسکونی است و بزرگترین این جزایر جزیره جاواست که بنده در یک دهه محرم به مدت 9 روز در این جزیره 17 مورد سخنرانی انجام دادم و نکته جالب اینجا بود که در هر جا سخنرانی می‌کردم و مردم می‌خواستند صلوات بفرستند حتی در ظهر عاشورا در جاکارتا در انتهای صلوات خود ذکر «و أید قائدنا الخامنه‌ای» را می‌گفتند.

وی افزود: در کشمیر هند که 25 سخنرانی در شهرهای مختلف داشتم می‌گفتند یکی از بسیجی‌های امام خامنه‌ای آمده است و در شهرهای مختلف جمعیت‌های گسترده به استقبال می‌آمدند و ارادت خود را به امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی نشان می‌دادند و حتی شعار فارسی «دست خدا بر سرماست، خامنه‌ای رهبر ماست» را یاد گرفته و تکرار می‌کردند.

ابراهیم‌پور گفت: همه این‌ها نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی پیشرفت عجیبی در دنیا کرده است و باید گفت که امروز انقلاب اسلامی یعنی لشکر عظیم فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان و علویون عراق و نیز حشدالشعبی در عراق که امروز در این حشدالشعبی 41 هزار نفر از اهل تسنن به فرمان جهاد آیت‌الله سیستانی به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: حزب‌الله لبنان با آن عظمتش و انصارالله یمن که عربستان و کشورهای حامی او از جمله آمریکا را زمین‌گیر کرده است، همه نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی ایران هستند و حتی پیشرفت انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که نیروهای اسلامی و مقاومت در نیجریه و یا آمریکای جنوبی هم حضور دارند.

این راوی دفاع مقدس تصریح کرد: ما هم اکنون در اوج عزت در حال پیشروی هستیم و باید با استحکام پای شهدا و انقلاب اسلامی بایستیم و بدانیم که شهدا زنده‌اند و ما را می‌بینند چرا که شهدا همیشه هستند و حتی آماده‌اند که مشکلات و گرفتاری‌های شخصی ما را هم حل کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.