ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47968
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
جشنواره هشتم «حرکت» مقدمه ای برای جشنواره ملی است

جشنواره هشتم «حرکت» مقدمه ای برای جشنواره ملی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ محمد صادق بصیری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان در اولین نشست خبری هشتمین جشنواره حرکت این دانشگاه بیان کرد:دانشگاه ها با سه شاخص علمی، فرهنگی و سیاسی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ محمد صادق بصیری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان در اولین نشست خبری هشتمین جشنواره حرکت این دانشگاه بیان کرد:دانشگاه ها با سه شاخص علمی، فرهنگی و سیاسی در سطح جامعه شناخته می شوند که معمولا شاخص های سیاسی همیشه بر دو شاخص دیگر غلبه می کند.

 
بصیری افزود: غلبه شاخص های سیاسی در حدی است که همانند موجی که دریا را به حرکت در می آورد مانع دیدن زلالی و سایر شاخص ها می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: علی رغم اینکه تعداد انجمن های علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان نزدیک به 64 انجمن می باشد،  بیشتر انجمن های فرهنگی با 17 کانون و 9 تشکل سیاسی است ولی همیشه موضوعات سیاسی برجسته تر بوده است.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان  با تاکید بر اینکه دانشگاه صرفا محل کار سیاسی نیست، مطرح کرد: کار علمی و فرهنگی به جای کار سیاسی باید دانشگاه ها نهادینه شود و انجمن های علمی باید در جهت حمایت و تقویت روحیه علمی دانشجویان و دانشگاه ها گام بردارند و زمینه فعالیت جمعی را برای دانشجویان فراهم کنند.

بصیری با اشاره به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان در جشنواره ملی حرکت سال گذشته خاطر نشان کرد: جشنواره سال گذشته یک حرکت بزرگ بود که کسب هفت عنوان برگزیده در جشنواره نهم ثمره همین تلاش بود.

 
وی تصریح کرد: در جشنواره امسال تا کنون 500 اثر رسیده است که از بین آن ها 25 اثر به دبیرخانه تهران ارسال شد که به خاطر داوری خوب کرمان دانشگاه باهنر به جشنواره ملی راه یافت.

 
این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: جشنواره هشتم حرکت که مقدمه ای برای جشنواره ملی است که در کرمانشاه برگزار می شود کار خود را از 25 الی 27 شهریور ماه به مدت سه روز آغاز می کند.

 
بصیری بیان کرد: در این جشنواره 60 غرفه در هزار متر فضای نمایشگاهی داریم که 6 کارگاه جامع و 21 کارگاه تخصصی دیده شده است که در کنار آن نشست دبیران انجمن های علمی نیز برگزار می شود.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.