ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 47996
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۹
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
ادای احترام به شهید والامقام اله مدنی در همدان

ادای احترام به شهید والامقام اله مدنی در همدان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام و المسلمین جوادی ،امام جمعه موقت همدان؛ دراین مراسم با تشریح زوایای مختلف شخصیت و مبارزه این شهید برزگوار دردوران انقلاب گفت: شهید آیت اله مدنی به لحاظ علمی ، تقوی ، وجهاد در راه خدا الگو ونمونه […]

ادای احترام به شهید والامقام اله مدنی در همدانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام و المسلمین جوادی ،امام جمعه موقت همدان؛ دراین مراسم با تشریح زوایای مختلف شخصیت و مبارزه این شهید برزگوار دردوران انقلاب گفت: شهید آیت اله مدنی به لحاظ علمی ، تقوی ، وجهاد در راه خدا الگو ونمونه بود بطوری که در ۳۰ سالگی به درجه اجتهاد رسید.
وی در ادامه گفت : این شهید محراب از نظر زهد و تقوای الهی و ساده زیستی همواره الگوی مردم بود و درمیدان جهاد ومبارزه هم در دوران انقلاب از سال ۴۱ تا زمان شهادت همواره با رژیم طاغوت مبارزه کرد.
امام جمعه موقت همدان بیان داشت : شهید آیت اله مدنی در زمان حضور در همدان همیشه پیشرو مبارزه علیه  رژیم ستم شاهی بود و با بصیرت و هوشیاری مردم و مبارزان انقلاب را رهبری می کرد بطوری که هنگامی که تانکهای رژیم طاغوت از سمت کرمانشاه برای سرکوب انقلاب به طرف تهران حرکت کرده بود با هدایت مردم جلو تانک های زرهی را گرفت .
مدیر موسسه شهید مدنی هم در این مراسم با تبیین جایگاه والای این شهید دردوران پیروزی انقلاب اسلامی بر حفظ یاد وخاطره شهید مدنی درمیان نسل جوان تاکید کرد.
آقای حجازی با بیان اینکه آیت اله مدنی همواره هماهنگ کننده و انسجام دهنده حرکت انقلاب مبارزان انقلابی بود افزود:آیت اله مدنی با هوشیاری جلو بسیاری از انحرافات و کجروها را گرفت.
وی خاطر نشان کرد: دومین شهید محراب همواره منشا خیر و برکات برای مردم بود بطوری که مساجد ،درمانگاه، و موسسه خیریه از این شهید بزرگوار به یادگار مانده است.
آیت اله مدنی بعد از شهادت آیت اله قاضی به تبریز رفت و در این شهر هدایت مردم و انقلاب را برعهده داشت وسر انجام دربیستم شهریور سال ۶۰ در نماز محراب توسط منافقان مزدور به شهادت رسید.
انتهای پیام /غ

سالگرد ایت اله شهید مدنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.