ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48025
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۵۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
در آرزوی پُل+عکس

در آرزوی پُل+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سه کیلومتر راه برای عبور از رودخانه، سهم خانواده های شهدای شهرستان کوهرنگ است برای دیدار با فرزندان شهیدشان، و آنها مدت هاست که در آرزوی یک پل اند. طبیعت گرد که باشید و آبشار دوست، "شیخ علیخان"، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، سه کیلومتر راه برای عبور از رودخانه، سهم خانواده های شهدای شهرستان کوهرنگ است برای دیدار با فرزندان شهیدشان، و آنها مدت هاست که در آرزوی یک پل اند.

طبیعت گرد که باشید و آبشار دوست، "شیخ علیخان"، بی شک شما را یاد آبشار و روستایی به همین اسم می اندازد در چهارمحال و بختیاری، کافیست به 6 کیلومتری  شهر چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ برسید تا چشمتان را حیات قدرتمند آبشار نوازش کند.
اما این تنها جذبه اینجا نیست و زردکوه گلزاری دارد با  هشت شهید دفاع مقدس که برای رسیدن به آن باید از عرض سه کیلومتری رودخانه ایی فصلی و پرخروش  عبور کرد.
چشم های زیادی گواهی می دهند که مدت هاست مادران و پدران کهنسال این شهدا برای رفتن و دیدن و درد دل کردن با فرزندانشان در گلزار سختی عبور و مرور را با پای پیاده و گاه بر دوش اهالی، از حاشیه رودخانه تحمل می کنند، اهالی و مشتاقان تجدید دیدار با این شهدا هم  دیگر جای خود دارند.

 

البته در این میان آنچه بیش از همه در حاشیه این جاده به چشم می آید، دو قطعه پل سالم و مناسب برای وصل و نصب بر روی رودخانه است که بیش از یک سال است که توسط بنیاد شهید تهیه شده اند اما تا کنون کسی اقدام به نصب این پل نکرده است، گفته می شود که قرار است این پل  کمی بالاتر در جاده برای عبور عشایر و احشامشان تعبیه شود و پلی دیگر شهدا و مشتاقانشان را به هم وصل کند و دیگر رودخانه فقط موهبت باشد نه مانع جدایی و حسرت.
اما کی قرار است این پل ها زده شود؟ چه زمانی، مردمان کوهرنگ دیگر در آرزوی یک پل نخواهند بود؟

 

یاد گلزار شهدای پایتخت می افتم، هر جای تهران که باشید خروجی ایستگاه حرم مطهر مترو دری گشاده به روی گلزار شهداست که دل هر زائر اهل قبور را به وجد می آورد برای زیارت شهدا و در گوشه ایی دیگر از سرزمینم اما اهالی برای دیدن قهرمانان کشورشان چه سختی ها که نمی کشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.