ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48044
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان مداح جزو عزیزترین شهدا هستند

شهیدان مداح جزو عزیزترین شهدا هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سردار غلام‌‌عسکر کریمیان پیش از ظهر امروز در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با بیان اینکه محل خیزش و سر منشأ روحیه و عملکرد انقلاب ما، فرهنگ عاشورایی است، خاطرنشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سردار غلام‌‌عسکر کریمیان پیش از ظهر امروز در هشتمین همایش سراسری تجلیل از مداحان شهید و ایثارگر کشور در تبریز با بیان اینکه محل خیزش و سر منشأ روحیه و عملکرد انقلاب ما، فرهنگ عاشورایی است، خاطرنشان ساخت: حرکت امام ما الهام گرفته از حرکت امام حسین است که قیام حسینیان علیه یزیدیان بوده و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: دسته‌‌بندی و سطح‌‌بندی شهدا به لحاظ اجر و قرب در دست امثال بنده نیست و خداست که آن‌ها را دسته‌‌بندی می‌کند اما از دید بنده شهیدان مداح جزو عزیزترین شهدا می‌‌باشند، چراکه شور آفرینی در عشق به اباعبدالله و اقدام عملی در جبهه‌‌ها توأمان باعث می‌شود اثرگذارترین باشند.

فرمانده سپاه عاشورا با اعلام اینکه اساس حرکت بسیاری از رزمنده‌‌ها داشتن روحیه سلحشوری است و منشا این سلحشوری‌‌ها عشق حسینی می‌‌باشد، ابراز داشت: به قول شهید آوینی آن‌هایی که می‌خواهند ما را بشناسند تاریخ کربلا را بخوانند، در نسل سوم و چهارم انقلاب که دشمن بیشترین هجمه را بر روی آن‌ها داشت اکنون مدافعان حرم تربیت شده‌‌اند.

وی تاکید کرد: به نظرم تعبیر مدافعان حرم برای این عاشقان کم است زیرا آن‌ها تنها مدافع حرم نیستند؛ هدفِ نگهداری از انقلاب و پیروی از راه پیامبر ائمه اطهار است که باعث شده در این جبهه‌‌ها حضور پیدا کنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهید عباس عبداللهی که به عنوان نماد این همایش در حال معرفی است از پاسداران عاشق بود، یادآور شد: در هر نبردی که می‌خواستیم وارد شویم شهید عبداللهی نفر اول بود و اینها سربازان واقعی حسین زمان ما، امام زمان ما و رهبر انقلاب بودند.

وی به عدم بازگشت پیکر شهید حاج‌‌ عباس عبداللهی اشاره و بیان داشت: غم بزرگی است که پدر را از دست بدهیم و حتی پیکرش برنگردد، هنوز خانواده ایشان چشم انتظار پیکر حاج عباس هستند اما فرزند ایشان به خود من گفت ما می‌خواهیم پیکر پدرمان برگردد اما اگر قرار است برای این پیکر باج بدهیم این پیکر را نمی‌خواهیم، این همان فرهنگ عاشورا و تربیت زینبی است.

سردار کریمیان با بیان اینکه در شب عملیات خیبر شهید باکری رزمنده‌‌ها را جمع می‌کند و می‌گوید راه بازگشتی وجود ندارد و هرکس می‌خواهد نیاید، تصریح کرد: این جریان آیا غیر از شب عاشورا را تداعی می‌کند؟ و جالب اینجاست که تعدادی از رزمنده‌‌ها به این موضوع معترض می‌‌شوند که مگر ما برای رفتن آمده بودیم که حرف شهادت شد برویم؟ اگر شب عاشورا عده‌‌ای رفتند و قلیلی ماندند، در شب عملیات خیبر عاشوراییان هیچ کسی نرفت.

وی اذعان داشت: امروز ما مانده‌‌ایم و رسالتی عظیم و مسئولیتی دشوار به نام پیام رسانی، سرباز ولایت ماندن بسیار سخت است اگرچه بسیاری مدعی هستند اما سرباز نیستند، راه شهدا اولین تیترش اطاعت از ولایت فقیه است هرچند حضور در صحنه نبرد جنگ نرم سخت‌‌‌‌تر از جبهه سرد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.