ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48075
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۶
  • 379 بازدید
  • ارسال توسط :
نتایج هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز بُرخوار اعلام شد+ تصاویر

نتایج هشتمین دوره مسابقات تنیس روی میز بُرخوار اعلام شد+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مسابقات تنیس روی میز جام غدیر «گرامیداشت شهید حججی» روز گذشته با حضور ۲۴ بازیکن برتر داخلی شهرستان برخوار در مقطع آزاد و نوجوانان برگزار شد. این مسابقات از طرف هیات تنیس روی میز اولین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار؛ مسابقات تنیس روی میز جام غدیر «گرامیداشت شهید حججی» روز گذشته با حضور ۲۴ بازیکن برتر داخلی شهرستان برخوار در مقطع آزاد و نوجوانان برگزار شد.

این مسابقات از طرف هیات تنیس روی میز اولین مبنای رده بدنی (رنکینگ) بازیکنان داخلی شهرستان برخوار بود، بنا بر این فقط بازیکنان شهرستان برخوار مجوز حضور در این تورنمت را یافتند.

مسابقات در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به تفکیک در دو رده آزاد و نوجوانان به میزبانی سالن شهدای کربکند و با حمایت فرارگاه مذهبی مردمی امیرالمومنین علیه السلام شهرستان برخوار، انجمن فرهنگی ورزشی کربکند و اداره ورزش و جوانان برخوار، گرامیداشت مقام شاخص شهید مدافع حرم شهید محسن حججی برای هشتمین سال متوالی برگزار شد.
برترین های این مسابقات در رده سنی آزاد (بزرگ سالان) نیز به شرح زیر اعلام شد:
منصور رنجبران قهرمان (برترین بازیکن )
مهدی عباسیان رتبه دوم (نائب قهرمان)
محمد داوری و عرفان معینی سوم مشترک

رده سنی نوجوانان
عرفان معینی قهرمان
مسعود دری نایب قهرمان
محمد جواد معینی سوم
سهیل معینی رتبه سوم

برگزیدگان این مسابقات تحت نظارت مربیان برتر استانی مهرشاد پوده و تائبی پور، به تیم های تنیس روی میز هیات برای حضور در لیگ و تورنمت های استانی راه یافتند.

در پایان، با حضور علی رضا ربیع از مفاخر ورزش شهرستان برخوار و برترین های حائز کسب مقام های برتر مسابقات، تقدیر و جوایز نقدی مسابقات به همراه حکم قهرمانی توسط علیرضا ربیع و غلام داوری دبیر اجرای مسابقات تقدیم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.