ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48083
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۴۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر یک شهید گمنام در قرارگاه سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به خاک سپرده شد

پیکر یک شهید گمنام در قرارگاه سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام به خاک سپرده شد

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شهید گمنام جوانی 21 ساله است که در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده است.وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس هستیم در حال رایزنی و پیگیری برای تشییع […]

سرهنگ محمدرضا شرف بیانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شهید گمنام جوانی 21 ساله است که در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده است.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس هستیم در حال رایزنی و پیگیری برای تشییع و تدفین چند شهید گمنام دیگر در برخی نقاط استان ایلام هستیم.
سرهنگ شرف بیانی یادآور شد: همه جای استان ایلام متبرک به نام و یاد و عطر شهیدان دفاع مقدس و به ویژه شهدای گمنام است و آنها میزبان و شفیع ما در قیامت و نماد سلحشوری و مقاومت ایران اسلامی برای نسل های آینده هستند.
وی گفت: شهدا در میان هجمه های سنگین و مخرب دشمنان نشان دهنده و نماد مسیر درست حقانیت و الگوی واقعی و عینی برای نسل کنونی و همه نسل های بعد هستند که چگونه با تکیه بر ایمان و اراده قوی و با کمترین ابزار و امکانات دشمن را به زبونی کشاندند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، استان ایلام در اوایل شهریور ماه امسال شاهد ورود و تشیع پیکر مطهر پنج شهید گمنام بود که پیکر 2 تن از این شهدا همزمان با سالگرد شهادت امام محمدباقر (ع) در شهر زرین آباد از توابع شهرستان دهلران و 2 پیکر دیگر هم مصادف با دعای پر فیض عرفه و مقارن با حادثه منا در شهر سرابباغ آبدانان تشییع و به خاک سپرده شدند پیکر پنجم نیز امروز در محل قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان تدفین شد.
این شهدای گرانقدر در مناطق عملیاتی کربلای چهار، ام الرصاص، بدر و شرق دجله تفحص شدند.
استان ایلام هم اکنون میزبان 68 شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی است ، هشت یادمان ملی و 22 یادمان شهدای گمنام دفاع مقدس در این استان جانمایی شده است.
ایلام در دوران دفاع مقدس در جبهه میانی نبرد رزمندگان اسلام با دشمن بعثی قرار داشت و مردم این استان بیش از سه هزار شهید ، 12 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده در این راه پرافتخار تقدیم آرمان های نظام کرده اند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.