ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 48093
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۰۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
ائتلاف عربی عامل اصلی مرگ غیرنظامیان به ویژه کودکان در یمن است

ائتلاف عربی عامل اصلی مرگ غیرنظامیان به ویژه کودکان در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «زید بن رعد حسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در افتتاحیه سی و ششمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو تأکید کرد که وضعیت زندگی برای مردم یمن بسیار دشوار و نگران کننده است. کمیسر عالی حقوق بشر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «زید بن رعد حسین» کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در افتتاحیه سی و ششمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو تأکید کرد که وضعیت زندگی برای مردم یمن بسیار دشوار و نگران کننده است.

کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل تأکید کرد که مسئولیت مرگ کودکان یمنی در این کشور بر عهده ائتلاف عربی به رهبری عربستان است و خواستار تشکیل کمیته ای بین المللی برای تحقیق در نقض حقوق بشر در یمن که به صورت روزانه صورت می گیرد، شد.

وی همچنین تأکید کرد که حملات هوایی جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان هنوز هم اصلی ترین دلیل مرگ و میر غیرنظامیان در این کشور به شمار می رود و گفت: تلاش های کمی که سال گذشته برای تحقیق در خصوص نقض روزانه و مکرر حقوق بشر در یمن به کار گرفته شده کافی نیست.

زید بن رعد با انتقاد از وضعیت حقوق بشر در بحرین هم از این کشور خواست تا به حقوق بشر احترام بگذارد. وی تأکید کرد که دولت بحرین از سال گذشته تا کنون ابزارهای سرکوب بیشتری علیه شهروندان این کشور اعمال کرده است و با بازداشت، تهدید و ممنوع الخروج کردن مردم فعالیت سیاسی در این کشور را سرکوب کرده است. 

وی یادآور شد که گزارش های زیادی مبنی بر استفاده از شکنجه علیه بازداشتی ها به وسیله مسئولان امنیتی بحرینی منتشر شده است و اعلام آمادگی کرد که از طریق دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل با این اقدامات مقابله شود. 

وی در اشاره به کشتار مسلمانان میانمار گفت که عملیات های نظامی در ایالت راخین هیچ کدام از اصول و پایه های قوانین بین المللی را رعایت نکرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.