ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 48126
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۴۸
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران

شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران را به جهان نشان داد. وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند گفت: انقلابی کسی است که در فکر محرومیت زدایی و رفع محرومیت در جامعه بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا گام‌های بزرگی را برداشته و برخی از پیروزی‌های به‌دست آمده از تصور انسانی خارج است.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه برخی امروز به‌دنبال بزرک کردن دشمنان هستند و حساسیتی روی دشمنان ندارند اعلام کرد:امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم با رهبری مقام عظمای ولایت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است تصریح کرد: سپاه پاسداران در مقابل هر کسی که می‌خواهد به ستون این انقلاب و ولایت فقیه حمله کند مثل کوه ایستاده و از این اصول حفاظت می‌کند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.